هشدار یک نماینده به خواص از تریبون صحن علنی

کدخبر: ۵۹۷۶۰۱
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: همه خواص باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان چراغ راه خود قرار داده و از تزلزل وحدت و امنیت از پشت تریبون‌ها پرهیز کنند.
هشدار یک نماینده به خواص از تریبون صحن علنی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بار دیگر با وجود نازنین مقام معظم رهبری خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان جانی دوباره گرفت. بنده به همه عزیزان و به خصوص خواص تاکید می‌کنم که فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مردم استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را چراغ راه خود قرار داده و در خصوص آنها تامل کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌هایی داشتند که یکی از این توصیه‌ها این بود؛ دشمن امروز وحدت و امنیت را هدف قرار گرفته است و ما باید هوشیار باشیم. بنده به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی هشدار می‌دهم به تمام خواص که از تریبون‌ها و جایگاه‌های خود وحدت و امنیت را متزلزل نکنند که اگر این کار را انجام دهند قطعا ملت به آنها پاسخ می‌دهند و با آنها برخورد می‌کنند و در آتشی که خود برافروخته اند، خواهند سوخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید