مجلس نمایندگان بخشی از کارزار انتخاباتی ترامپ شده است

واکنش تند تیم بایدن به آغاز تحقیقات استیضاح او!

کدخبر: ۵۹۷۷۹۲
اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخاباتی جوبایدن به اقدام اخیر رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده واکنش نشان داد.
واکنش تند تیم بایدن به آغاز تحقیقات استیضاح او!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، تصمیم «کوین مک‌کارتی» رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا برای آغاز تحقیقات جهت تکمیل مدارک استیضاح «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور،‌ با واکنش تیم بایدن همراه شد.

«عمار موسی» سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن شامگاه سه‌شنبه گفت که مک‌کارتی با آغاز تحقیقات استیضاح، مجلس نمایندگان آمریکا را به بازوی کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور تبدیل کرده است.

به نوشته وبگاه «هیل»، موسی در بیانیه‌ای توضیح داد: «در حالی که ترامپ درخواست‌های خود را برای تحقیقات بی‌اساس استیضاح [بایدن] افزایش داده، مک‌کارتی نیز با تبدیل مجلس نمایندگان به بازوی کارزار انتخاباتی او، نقش خود را به عنوان نماینده تیم ترامپ تقویت کرده است».

بر این اساس، وی ادامه داد: «مک‌کارتی یازده روز پیش به صراحت گفت که بدون برگزاری رأی‌گیری در مجلس نمایندگان، تحقیقات استیضاح را پیش نخواهد برد. از آن زمان چه چیزهایی تغییر کرده است؟».

سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن سپس به دفاع از بایدن پرداخته و مدعی شد: «در حالی که جمهوری‌خواهان کارزار ترامپ، تمام وقت خود را صرف حمله به رئیس‌جمهور بایدن و خانواده‌اش می‌کنند، او هر روز برای بهتر کردن زندگی خانواده‌های آمریکایی در سراسر کشور تلاش می‌کند».

به نوشته هیل، موسی افزود: «بایدن روی مسائلی که برای زندگی روزمره آمریکایی‌ها اهمیت دارد - شامل کاهش هزینه‌ها، رشد اقتصاد، ایمن‌سازی جوامع و محافظت از امنیت اجتماعی و مراقبت‌های پزشکی - تمرکز خواهد کرد. او تلاش می‌کند کشور را گردهم آورد، نه اینکه ما را بیشتر از این تقسیم کند».

شامگاه سه‌شنبه بود که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دستور آغاز تحقیقات برای استیضاح بایدن را صادر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید