انفجار مهیب در فلسطین/ چند نفر به شهادت رسیدند؟

کدخبر: ۵۹۸۰۴۳
اقتصادنیوز: در پی وقوع انفجاری در شرق غزه، ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۲۵ نفر دیگر مجروح شدند.
انفجار مهیب در فلسطین/ چند نفر به شهادت رسیدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از شبکه المیادین، منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه اعلام کردند که یک شیء انفجاری در میان تظاهرات‌کنندگان در منطقه ملکه واقع در شرق غزه منفجر شده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت غزه از شهادت ۵ نفر و مجروح شدن ۲۵ تن دیگر در پی وقوع این انفجار در شرق نوار غزه خبر داد. مجروحین فلسطینی به مجتمع پزشکی الشفا در شرق غزه برای مداوا و درمان منتقل شدند.

بر اساس بیانیه گروه فلسطینی "جوانان انقلابی" در غزه، تعدادی از مجاهدین واحد مهندسی برای منفجر کردن یک بمب کالیبر سنگین به سمت گذرگاه «ملک» در حرکت بودند که نیروهای دیده‌بانی اشغالگران در اقدامی ناجوانمردانه به سوی فلسطینی‌ها در محل بسته انفجاری آتش گشودند که به انفجار تله انفجاری انجامید.

به نظر می‌رسد که این انفجار در نتیجه تیراندازی رژیم صهیونیستی به این منطقه از غزه صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، خبرها حاکی از آن است که چندین فلسطینی دیگر نیز در نتیجه شلیک نظامیان صهیونیست به آنها زخمی شدند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که افراد مجروح شده جهت درمان و مداوای جراحات وارده بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست‌ها به مجتمع پزشکی شفا منتقل شده‌اند.

‌مردم فلسطین، عصر امروز (چهارشنبه) در هجدهمین سالروز اخراج صهیونیست‌ها از غزه و سی‌امین سالگرد امضای توافق اسلو در اردوگاه «ملکه» در شرق نوار غزه مراسمی برگزار کرده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید