بیانیه حزب الله لبنان درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

کدخبر: ۵۹۸۳۸۳
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تحریم رسانه‌های ایرانی توسط آمریکا را محکوم کرد.
بیانیه حزب الله لبنان درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جنبش حزب‌الله لبنان امروز (شنبه، ۱۶سپتامبر) تحریم‌های جدید آمریکا علیه موسسات رسانه‌ای ایران و تعدادی از مسئولان و کارکنان آن‌ها را محکوم کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، حزب‌الله در بیانیه‌اش تاکید کرد: ما همبستگی کامل خود را با تمامی این موسسات رسانه‌ای و افراد آسیب‌دیده از تحریم‌ها اعلام و از نقش آن‌ها در مقابله با دشمن و حمایت از مقاومت حمایت می‌کنیم.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته، جمعه به بهانه‌های دروغین حقوق بشری و تلاش برای دخالت در امور داخلی و ایجاد تنش و ناآرامی در جمهوری اسلامی ایران، تحریم‌های جدیدی را علیه موسسات رسانه‌ای و کارکنان آن‌ها اعلام کرد.

انصار الله : موضع ایران در قبال یمن، متأثر از رابطه تهران و ریاض نیست/ به مذاکرات با عربستان خوش بین هستیم

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وابسته به وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خبرگزاری «فارس»، خبرگزاری «تسنیم» و شبکه «پِرِس تی‌وی» به لیست تحریم‌های این کشور اضافه شده‌اند.

در بیانیه این دفتر اذعان شده بود که وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۲۵ شخص از جمله «پیام تیرانداز» مدیرعامل خبرگزاری فارس و ۴ مؤسسه رسانه‌ای (رسانه‌های فوق‌الذکر بعلاوه شرکت یافتار پژوهان پیشتاز یارانش) را به بهانه «سرکوب آزادی بیان و محدود کردن دسترسی آزاد به اطلاعات» تحریم کرده است.

این ادامه بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده بود: «امروز اُفک ۲۹ فرد و نهاد را در ارتباط با سرکوب خشونت‌آمیز اعتراض‌های سراسری توسط رژیم ایران در پی کشته شدن مهسا امینی و تلاش‌های مستمر رژیم برای ساکت کردن صداهای مخالف و محدود کردن دسترسی به اینترنت آزاد، تحریم کرد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید