توضیحات بهادری جهرمی درباره رویکرد دولت رئیسی در طرح شفافیت

کدخبر: ۵۹۸۶۴۰
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: ما همانطور که در عمل نشان دادیم در مسیر شفافیت و مبارزه با فساد پیشگام هستیم.
توضیحات بهادری جهرمی درباره رویکرد دولت رئیسی در طرح شفافیت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره رویکرد دولت در زمینه طرح شفافیت گفت: ما همانطور که در عمل نشان دادیم در مسیر شفافیت و مبارزه با فساد پیشگام هستیم. در همین دو سال مردم اقدامات مهم و شفافیت‌زای دولت در حوزه‌های مختلف از جمله در انتشار برنامه چهار ساله دولت با عنوان سند تحول، شفافیت کامل در روند صدور مجوزهای کسب و کار، انتشار فهرست و میزان بدهی بدهکاران کلان بانکی، انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و اجرای شفاف طرح مولدسازی دارایی‌های دولت را شاهد بوده‌اند.

نقش رئیسی در رد طرح شفافیت / آملی لاریجانی زبان به انتقاد گشود

وی یادآور شد: دولت سیزدهم سال گذشته مهمترین اقدام اقتصادی و معیشتی که با زندگی مردم سروکار داشته یعنی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را با جزئیات پیش از اجرا با مردم مطرح کرد. تمام مصوبات دولت نیز روی سامانه اینترنتی قوانین و مقررات منتشر می‌شود و نسخه‌ای از آن نیز برای روزنامه رسمی و دستگاه‌های مختلف ارسال می‌شود و مرتبا گزارش آن را به مردم عزیز اعلام می‌کنیم.

دبیر هیئت دولت تاکید کرد: همه اینها نشان می‌دهد این دولت نه تنها در عمل از شفافیت استقبال می‌کند بلکه حامی ایجاد شفافیت نیز هست و خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید