گزینه نظامی آمریکا علیه ایران از 10 سال گذشته منسوخ شده است

کدخبر: ۵۹۸۸۸۲
اقتصادنیوز: جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پدافند هوایی ایران به اندازه ای قوی است که اجازه ورود و تجاوز هیچ پرنده ای را به حریم هوایی را نمی دهد، اظهار کرد: گزینه نظامی آمریکا علیه کشور از ۱۰ سال گذشته منسوخ شده است.
گزینه نظامی آمریکا  علیه ایران از 10 سال گذشته منسوخ شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار این که پدافند هوایی ایران به اندازه ای قوی است که اجازه ورود و تجاوز هیچ پرنده ای را به حریم هوایی را نمی دهد، گفت: گزینه نظامی آمریکا  علیه کشور از ۱۰ سال گذشته منسوخ شده است.

ادعای یک مقام بلندپایه آمریکایی:راه دیپلماسی بر سر مسئله هسته‌ای ایران بسته نشده است

امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام دوشنبه شب در نشست خبری در محل سالن سپاه کربلا مازندران در ساری به شکست آمریکا در سازش هدفمندانه با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: به همین دلیل از آن زمان پس از تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی تا کنون تحریم های ظالمانه را علیه مردم ایران عملیاتی کرده است.

وی با بیان این که پس از دفاع مقدس، حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم که به هیچ عنوان تسلیم نشده ایم، گفت: این حملات همواره با معنویات مقام معظم رهبری و با هوشمندی نیروهای امام زمان علیه السلام خنثی شده است.

وی با بیان این مطلب که آمریکا به قدرت نظامی ایران پی برده و نمی تواند علیه کشور حرکتی کند، تصریح کرد: امروز اعتبار بازدارندگی نظامی ایران را آمریکا تأیید کرده است، هیمنه غربی ها نیز با قدرتمندتر شدن ایران به شدت تضعیف شد، همانطوری که بارها اعلام شد، اگر آمریکا یکی بزند، ۱۰ برابر بیشتر ضربه خواهد خورد .

 

همه باید مراقب جنگ ترکیبی علیه ایران باشیم

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با ذکر این نکته که آمریکا جنگ ترکیبی را علیه مردم ایران شروع کرده است، گفت: امروز دشمن با محوریت آمریکا در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هجمه همه جانبه ای را علیه کشور شروع کرده است.

امیر گلفام ترویج سگ گردانی بین مردم اقشار مختلف، گسترش تهیه ،تولید و پخش فیلم هایی که بنیان خانواده ایرانی را هدف گرفته است از دیگر حملات دشمنان علیه مردم ایران برشمرد و تصریح کرد: دشمن امروز روی باور ها و فرهنگ مردم کار می کند.

وی بر لزوم توجه به علوم شناختی باور و فرهنگ های مردم اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان همه باورها و اعتقادات مذهبی و دینی مردم را با استفاده از ابزار نوین و پیشرفته ارتباطی دستکاری کرده وبا ترفند های تبلیغاتی اقناع سازی می کند.

وی رسانه ها را افسران جنگ نرم خواند و بر لزوم تشکیل قرارگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان از سوی اصحاب رسانه تاکید کرد.

آزادی زندانیان تغییری در روابط تهران- واشنگتن ایجاد نمی کند

این مسوول ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری اربعین را قدرت نمایی عظیم جهانی شیعیان جهان اسلام توصیف کرد و گفت: پیاده روی اربعین هر ساله در حال گسترش است و این قدرت جهان اسلام در واقع برگرفته از عاشورا است.

وی ادامه داد: مهمان نوازی مردم عراق در آیین اربعین حسینی نیز قابل تقدیر و امسال بی نظیر بوده است.

امیر گلفام با اشاره به این که رسانه های جهان اسلام باید این حرکت عظیم را بیش از پیش مورد توجه قرار بدهند، بیان داشت: همدلی و تعامل بزرگترین ارزش در ارایه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با یاد و خاطره شهدا و ایثارگری ها در حوزه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ، گفت: همزمان با چهل و چهارمین سال پیروزی در جنگ تحمیلی ، از پیشکسوتان رزمنده و ایثارگران که قهرمانان هشت سال دفاع مقدس هستند، باید به صورت ویژه تجلیل شود.

وی تکریم و تجلیل از رزمندگان ، ایثارگران و جانبازان را کمترین خدمت به این قشر دانست و بیان داشت: برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همه نقاط کشور عملیاتی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید