سخنگوی سپاه: در حال تحویل کشوری قدرتمند به نسل آینده هستیم

کدخبر: ۵۹۹۲۴۱
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حال تحویل کشوری قدرتمند به نسل آینده هستیم گفت: عراق، ایران و منطقه اقلیم به یک نتیجه واحد رسیده اند که باید شر گروهک های تجزیه طلب و تروریست را از این منطقه بکنند.
سخنگوی سپاه: در حال تحویل کشوری قدرتمند به نسل آینده هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرلشکر پاسدار «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا و شهدای این عملیات در گلزار بهشت رضای مشهد اظهار کرد: گروهک‌های تجزیه طلب پس از ۳۷ سال و در روزهای اخیر اعتراف کردند که به دنبال تجزیه ایران اسلامی و خیانت به آرمان این ملت هستند. اعترافی که بعد از به نتیجه نرسیدن اغتشاشات پاییز گذشته وادار به بیان آن شدند.

وی با بیان این که سال هاست که همرزمان شهید کاوه، از پیروزی های جنگ تحمیلی دفاع و امنیت مردم را برقرار می کنند، افزود: جوانان عزیز و کسانی که عشق و علاقه به ایران و امنیت کشور دارید، بدانید که پاسداران انقلاب اسلامی به چیزی جز امنیت، رفاه، آسایش و بالندگی این کشور و مردمانش فکر نمی کنند. ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با گروه های تجزیه طلب، دست و پنجه نرم کرده ایم و این  یکی از صفحه های درخشان مبارزاتی است است که به فرماندهی شهید کاوه مشاهده می کنید. دوست و دشمن به شجاعت، صراحت، مدیریت، علم، آگهی و انگیزه این جوان پاسدار رشید ما اعتراف کردند. کسانی از این شهید و بزرگی او یاد کردند که اصلا انتظاری از آن ها نبود. آن ها برای سر این شهید عزیز، جایزه تعیین کرده بودند اما  نمی توانستند رشادت، تدبیر، حَسن عملکرد او را نادیده بگیرند.

وی افزود: جوانان عزیز! انتظار ما این است که شهید کاوه ها الگوهای مجسمی برای شما باشند. پدران و مادران شما و مردمان این سرزمین به شما افتخار می کنند همچنان که بعد از سال ها به این جا آمده اید تا به مادر و خاندان بزرگوار شهید کاوه ادای احترام کنید و بگویید که ما همچنان مصمم به تداوم راه و به آرمان های شهید عزیزتان پایبند هستیم.

سردار  شریف گفت: روزهای خوبی برای کشور ماست. در عراق و منطقه اقلیم به نتیجه واحد رسیده اند که باید شر گروهک های تجزیه طلب و تروریست را از این منطقه بکنند. به توافقی که با مقامات عراقی صورت گرفته امیدوار هستیم تا بعد از سی سال، منطقه را از این گروهک جنایتکار پاکسازی کنند. هرچند که اگر به وعده عمل نکنند مانند گذشته زیر ضربات سهمگین پاسداران و مدافعان ایران اسلامی قرار می‌گیرند اما مهم این است که جهان از جمله عراق و آگاهان نظامی به این اعتراف کرده اند که آن چه پاسداران و مسئولان جمهوری اسلامی درباره گروهک های تجزیه طلب می گفتند عین واقعیت بوده و گروهک ها جز مزدوری و جیره خواری و خیانت به کشور، کاری از دست شان بر نیامده و نخواهد آمد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: در جریان برنامه ریزی برای اغتشاشات، بخش عمده ای از تسلیحات بمب گذاری و ناامنی از گذرگاه همین گروهک های کوموله و دموکرات وارد می شد اما با هوشیاری و فداکاری جوانان این سرزمین، بخش اعظم آن ها کشف و خنثی شد و آن ها در چندین مرحله زیر ضربات سنگین نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند. هرچندکه دنیا هنوز حاضر نیست این را به رسمیت بشناسد که این ها بر هم زنندگان نظم و امنیت ایران اسلامی و نه طرفدار کردها هستند.

وی ادامه داد: این گروهک ها در طول سال های پس از انقلاب اسلامی غیر از ایجاد ناامنی و ایجاد اغتشاش ذهنی، روحی و روانی و تلاش برای ناامن جلوه دادن منطقه چه کرده اند؟ مدافعان ایران اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب، کاری کردند که امنیتی که امروز در ایرانشهر هست در اصفهان هم باشد و این تلاش فرزندان این سرزمین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید