واکنش یک نماینده مجلس به سخنرانی رئیسی در سازمان ملل

کدخبر: ۵۹۹۵۰۶
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رئیسی مقتدرانه و عزتمندانه بود و صراحتاً مواضع دروغین غرب در قبال مسائل مختلف را افشا کرد.
واکنش یک نماینده مجلس به سخنرانی رئیسی در سازمان ملل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، حجت الاسلام علیرضا سلیمی  با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: سخنرانی آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل عزتمندانه و در مسیر بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: آقای رئیسی در سخنرانی خود نقاب از چهره کریه و منافق هیات حاکمه آمریکا برداشت و نظام سلطه را رسوا کرده و چهره واقعی استکبار را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا و غرب مواضعی دروغین و نفاق گونه در حوزه مسائل مختلف اعم از حقوق بشر دارند و آیت الله رئیسی این مواضع نفاق گونه را در مجمع عمومی سازمان ملل برملا کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: سخنرانی آقای رئیسی مقتدرانه و عزتمندانه بود و صراحتاً مواضع دروغین غرب در قبال مسائل مختلف را افشا کرد.

وی افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود بدون هرگونه محافظه‌کاری و مصلحت‌اندیشی و با صراحت چهره واقعی آمریکایی‌ها را در مسائل مختلف به ویژه بحث حقوق بشر به نمایش گذاشت.

 «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل بامداد بامداد روز دوشنبه ۲۷ شهریور با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت در صدر هیات سیاسی عازم نیویورک شد.

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر خود به نیویورک گفت‌وگویی صریح با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکا از جمله رویترز، واشنگتن پست، نیوزویک، پولیتیکو، NBC و ABC برگزار کرد و با آرامش و حوصله به سوالات مختلف آنان پاسخ داد. آیت الله رئیسی همچنین با جمعی از اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا به گفت‌وگو نشست.

نشست‌های سالانه مجمع عمومی به‌عنوان «مهم‌ترین رویداد بین‌المللی»، فرصت مناسبی برای رایزنی‌های سیاسی بین‌المللی است که به دلیل حضور اکثر مقامات بلندپایه کشورهای جهان گفت‌وگوهای دوجانبه را نیز فراهم می‌کند.

رئیس جمهور اسلامی ایران که در صدر هیات بلند پایه سیاسی برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، چهارشنبه شب به وقت محلی این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

فوری؛ افزایش تعداد اعضای هیات نظارت مجمع تشخیص /رهبری آیین نامه جدید را تایید کردند

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید