وزارت دفاع روسیه بیانیه داد؛

موشک‌باران قرارگاه ناوگان دریای سیاه روسیه / یک سرباز کشته شد

کدخبر: ۵۹۹۶۶۶
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در موشک باران بندر سواستوپل توسط اوکراین، قرارگاه ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه خسارت دید و یک سرباز کشته شد.
موشک‌باران قرارگاه ناوگان دریای سیاه روسیه / یک سرباز کشته شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت دفاع روسیه دقایقی پیش اعلام کرد که در موشک باران بندر سواستوپل، قرارگاه تاریخی ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه خسارت دید و پدافند هوایی این کشور نیز پنج موشک اوکراین را سرنگون کرد.

خبرگزاری تاس به نقل از بیانیه وزارتخانه مزبور گزارش داد، بر اساس اطلاعات موجود، یک سرباز کشته شده است.

شناسایی عامل انفعال مسکو در قفقاز جنوبی

پیشتر میخائیل رازوژایف (Mikhail Razvozhayev) فرماندار سواستوپل گفته بود که نیروهای مسلح اوکراین مرکز فرماندهی ناوگان دریای سیاه را موشکباران کرده اند. یکی از ترکش های موشک نیز در نزدیکی نمایشخانه لوناچارسکی (Lunacharsky) سقوط کرد.

ارتش اوکراین دیروز (۳۰ شهریور) ادعا کرده بود که نیروهای این کشور یک پایگاه هوایی متعلق به روسیه در کریمه را شبانه مورد حمله قرار داده اند.

ارتش اوکراین در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «ساکی» (Saky) در غرب کریمه مورد حملات نیروهای دفاعی اوکراین قرار گرفته اما از ارائه جزییات بیشتری خودداری کرد.

واکنش یک کشور اروپایی به تنش‌های اخیر میان کی‌یف و ورشو

یک منبع اطلاعاتی اوکراین به رویترز گفت: این حمله را سرویس امنیت اوکراین (SBU) و نیروی دریایی با استفاده از پهپادها و موشک های کروز نپتون انجام داده است.

وی افزود: این حمله به هدف اصابت کرد و «آسیب های جدی به تجهیزات این پایگاه هوایی وارد کرد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید