توافق مهم مجلس با ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۶۰۰۱۴۰
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: طبق گزارش رئیس مجلس، هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق با رئیس جمهور توافق کردند که در موارد مورد اختلاف در برنامه هفتم توسعه در جریان بررسی لایحه در صحن موارد مورد اختلاف برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شود.
توافق مهم مجلس با ابراهیم رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه رئیس مجلس گزارشی را درباره لایحه برنامه هفتم توسعه به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: آقای قالیباف در گزارش خود با اشاره به موارد مورد اختلاف دولت و مجلس در روند رسیدگی لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق گفت که بنا شده تا این موارد اختلافی به کمیسیون ارجاع شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس عنوان کرد که هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق در این باره نشستی را با رئیس‌جمهور برگزار کردند و در این جلسه توافق شده که گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مورد رسیدگی قرار گیرد و در مورد مواد و تبصره‌های مورد اختلاف مجلس و دولت این مواد و تبصره‌ها برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید