موشک باران غزه توسط جنگنده های اسرائیل

کدخبر: ۶۰۰۲۶۰
اقتصادنیوز: مقر متعلق به نیروهای مقاومت در شرق غزه توسط اسرائیل بمباران شد.
موشک باران غزه توسط جنگنده های اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع خبری فلسطینی شامگاه امروز دوشنبه از حملات هوایی اسرائیل به شرق شهر غزه خبر دادند.

خبرگزاری صفا گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی، یک مقر متعلق به نیروهای مقاومت را در شرق غزه، دو بار هدف موشک قرار دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اما خبر داد که ارتش صهیونیستی، در جریان این حملات، دو پست دیده‌بانی حماس را در نوار غزه هدف قرار داده است.

انفجار مهیب در قره باغ/ تنش افزایش می یابد

این روزنامه مدعی است که این حملات، در واکنش به پرتاب بالنهای آتش‌زا از سوی رزمندگان فلسطینی است.

تنش‌ها در مرزهای شرقی نوار غزه طی دو هفته اخیر افزایش یافته است و نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های جنگی و گلوله‌های گاز اشک‌آور تلاش می‌کنند تا تظاهرات کنندگان را متفرق کنند.

هنوز گروه‌های فلسطینی در نوار غزه از جمله جنبش حماس، ازسرگیری راهپیمایی بازگشت در مرزهای شرقی را رسما اعلام نکرده‌اند و تنها یک ماه پیش هیأت عالی ملی راهپیمایی بازگشت از تدارک برای این امر خبر داد.

 در فراخوان‌های رسمی روزانه برای این تظاهرات‌ها اعلام می‌شود که این اقدامات در چارچوب اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در سایه آغاز اعیاد یهودی که تا اواسط اکتبر ادامه خواهد یافت، صورت می‌گیرد.

تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از روز جمعه گذشته (۲۲ سپتامبر) علاوه بر آتش زدن لاستیک خودروها و انفجار بمب در نزدیکی دیوار مرزی در شرق غزه، از بالن‌‌های آتش‌زا استفاده کردند و موجی از هراس میان اشغالگران ایجاد کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید