واکنش ارگان شهرداری به انتقاد رئیس دانشکده صداوسیما از جمیله علم الهدی: بی ربط گفته!

کدخبر: ۶۰۱۰۸۹
اقتصادنیوز: بدنبال انتشار یادداشت شهاب اسفندیاری رئیس دانشکده صداوسیما که به حمایت روزنامه همشهری از جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی انتقاد کرده و او را از ورود به سیاست برحذر داشته بود، این روزنامه واکنش نشان داد.
واکنش ارگان شهرداری به انتقاد رئیس دانشکده صداوسیما از جمیله علم الهدی: بی ربط گفته!

به گزارش اقتصادنیوز رئیس صداوسیما در یادداشت خود نوشته بود خانم جمیله علم الهدی  گفته تا قبل از انتخاب همسرشان به ریاست‌جمهوری هیچ فعالیت سیاسی نداشته‌اند و اصلا شخصیت سیاسی نبوده‌اند. این اذعان صادقانه و متواضعانه بسیار ارزشمند است. عرصه سیاست، عرصه بسیار پیچیده‌ای است و برای افرادی که هیچ تجربه‌ای در آن ندارند می‌تواند بسیار پرمخاطره و دارای تبعات ناگوار باشد.بر این اساس به‌عنوان یک برادر خیرخواه توصیه شخصی‌ام به سرکار خانم دکتر علم‌الهدی این است که در همان عرصه تخصصی و بسیار بااهمیتی که سال‌ها در آن درخشیده‌اند، یعنی فلسفه تعلیم و تربیت، به خدمات ارزنده آموزشی و پژوهشی مشغول باشند و از ورود به عرصه پرمخاطره سیاست پرهیز کنند؛ چراکه هر خطا و لغزشی در این عرصه، غیر از هزینه‌هایی که برای خود ایشان به همراه دارد، می‌تواند به تصویر رئیس‌جمهور محترم و دولت هم لطمه بزند.

واکنش همسر رئیسی به بانوی اول معرفی شدنش+ فیلم

روزنامه همشهری ، اما این انتقاد را برنتابیده و نوشته است: کل متن آقای اسفندیاری برای اثبات این توصیه است که به خانم علم‌الهدی بگوید وارد سیاست نشود؛ چون کار سیاسی بلد نیست؛ مثل اینکه من بگویم وارد نجاری نشو، بلد نیستی و بعد در مقام استدلال نشان دهم که مثلا چون خوب آواز نمی‌خوانی؛ همین‌قدر بی‌ربط.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید