افشاگری درباره محل مداوای نظامیان زخمی آمریکایی در اوکراین

کدخبر: ۶۰۱۲۸۴
اقتصادنیوز: یک روزنامه مطرح آمریکایی فاش کرد که پنتاگون نیروهای چندملیتی و نظامیان زخمی خود در میادین جنگی اوکراین را در آلمان مداوا می‌کند.
افشاگری درباره محل مداوای نظامیان زخمی آمریکایی در اوکراین

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یک روزنامه شاخص آمریکایی روز شنبه فاش ساخت که بسیاری از نیروهای مزدور تحت رهبری آمریکا در صفوف ارتش اوکراین که در میادین نبرد زخمی می‌شوند، در بیمارستان متعلق به پنتاگون در آلمان تحت مداوا قرار می‌گیرند.

المعلومه گزارش داد، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: بسیاری از نیروهای چند ملیتی و کهنه سربازان آمریکایی که در کنار ارتش کی‌یف در جریان نبرد علیه ارتش روسیه می‌جنگند، در صورت زخمی شدن در میادین جنگ، با اعزام به بیمارستان آمریکایی وزارت دفاع این کشور در مرکز درمانی «لندستول» تحت مداوا و درمان قرار می‌گیرند.

تصمیم جدید آمریکا برای انتقال سفارت خود از دمشق

این روزنامه افزود: اکثر سربازان و مزدوران چند ملیتی ارتش آمریکا که غالباً در جریان بمباران نیروی هوایی روسیه و یا در جریان انفجار مین مجروح می‌شوند، به این مرکز درمانی منطقه‌ای پنتاگون اعزام می‌شوند و پنتاگون ناچار است با اعزام آنان به آلمان، روند درمان این مزدوران را همانند نظامیان اصلی خود انجام دهد.

به نوشته نیویورک تایمز، در جنگ اوکراین برای حفظ توازن نظامی جنگ، پنتاگون از نیروهای چند ملیتی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در کنار ارتش اوکراین استفاده می‌کند.

در بخش دیگری از گزارش نیویورک تایمز به جزئیاتی از شرایط روانی مزدوران و نیروهای تحت رهبری آمریکا پرداخته و می‌نویسد: نیروهای تحت رهبری آمریکا از وضع نامناسب مدیریت جنگی ارتش اوکراین و تدارکات و آذوقه بسیار ناخرسند بودند و اوضاع جنگی حاکم در اوکراین در مصاف با ارتش روسیه را به مراتب دشوارتر و متفاوت از تجربه جنگ در افغانستان و خاورمیانه دانستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رهبر انقلاب اسلامی در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

      اقتصادنیوز: رهبر انقلاب علت متفاوت بودن اهمیت آموزش‌وپرورش با دیگر دستگاه‌ها را تربیت منابع انسانی برشمردند و گفتند:…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید