آمار عجیب وزیر اطلاعات از سرویس‌های اطلاعاتی در ایران

کدخبر: ۶۰۱۴۹۹
اقتصادنیوز: براساس اعلام وزیر اطلاعات بیش از 50 سرویس اطلاعاتی طی سال گذشته با یکدیگر همفکری و همکاری کردند و بیش از 200 رسانه نیز به شکل مستقیم و مداوم در این جهت فعال بودند.
آمار عجیب وزیر اطلاعات از سرویس‌های اطلاعاتی در ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ خطیب وزیر اطاعات در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت استانی که در روزهای اخیرا با عنوان همایش «انتخابات قوی، منظم و مؤثر» برگزار شد، به تشریح برخی از اتفاقات و حوادثی که در یکی دو ماه گذشته به‌منظور مقابله با طراحی‌های دشمنان شکل گرفت، می‌پردازد و می‌گوید: بیش از 50 سرویس اطلاعاتی در سال گذشته بدین منظور با یکدیگر همفکری و همکاری کردند. بیش از 200 رسانه نیز به شکل مستقیم و مداوم در این جهت فعال بودند و تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه را نیز تشدید کردند. 

وزیر اطلاعات اضافه می‌کند: دشمن تلاش کرد با افزایش فشارها و تحریم‌ها در موضوعات مختلف یک همگرایی علیه ایران ایجاد کند تا آشوب‌ها و اغتشاش‌ها را تداوم ببخشد، بحران امنیتی ایجاد کند و آن را تا انتخابات ادامه دهد. نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی و انتظامی با اشراف و آگاهی از برنامه دشمنان، تلاش کردند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی آن‌ها را ناکام بگذارند که خوشبختانه موفق شدند.

وی اعلام می کند که یکی از راهکارهای دشمنان ایجاد حرکت‌های ایذایی و تروریستی در داخل کشور بود تا بی‌ثبات‌سازی و امنیت‌زدایی را رقم بزنند که این اقدامات تروریستی مقدمه ایجاد آشوب مجدد در کشور بود. اروپا، دانمارک، هلند، آلمان، آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌طور مداوم در این عملیات‌ها نقش داشتند و تلاش‌های زیادی در این رابطه انجام دادند که ناکام ماندند.

تلاش ناکام دشمن برای ایجاد وحدت میان ضدانقلاب

وزیر اطلاعات در ادامه خاطرنشان می کند: دشمن تلاش کرد تا بین گروه‌ها و افراد ضدنظام وحدت و همگرایی به وجود بیاورد، اما در این رابطه نیز ناکام ماند؛ به طوری که نوچه‌هایشان مجبور می‌شوند علنی بگویند: به ما می‌گویند برو گم شو.

وی همچنین تاکید کرد: صوت‌هایی از اختلافات آن‌ها و موضع‌گیری‌ها علیه خودشان منتشر شد که استیصال خودشان را بیان کردند و در ادامه نیز صوت‌های دیگری منتشر خواهد شد. دشمن در سال جدید تلاش داشت تا سیاستی واحد به همه آن‌ها ابلاغ کند که مهمترین رکن آن اجرای عملیات‌های تروریستی و ناامن‌سازی بود. بنابراین به‌نوعی بین داعش، تجزیه‌طلب‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و گروه‌های نوپدید همگرایی به وجود آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید