انتقاد یک اصولگرا از وزیر کشور درباره آرمیتا گراوند/ می‌خواهید این اتفاقات، تن مملکت را نلرزاند؟

کدخبر: ۶۰۲۳۸۵
فعال رسانه ای اصولگرا در واکنش به وقوع حادثه برای یک دانش آموز نوجوان در مترو نوشت: این گونه حوادث ظرفیت آن را دارند که تبعات جبران‌ناپذیری ایجاد کنند.
انتقاد یک اصولگرا از وزیر کشور درباره آرمیتا گراوند/ می‌خواهید این اتفاقات، تن مملکت را نلرزاند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی درباره ماجرای آرمیتا گراوند، خطاب به وزیر کشور نوشت:

جناب آقای احمدوحیدی رئیس محترم شورای‌امنیت‌کشور

با سلام

ماجرای این روزها که فضای خبری را تحت تاثیر قرار داده ، به کما رفتن دختری دانش‌آموز در متروی تهران است. این موضوع می‌توانست یک حادثه کاملا معمولی باشد، اما چون به اتفاق سال گذشته برای مهسا امینی که منجر به اعتراضات و بحران عمومی شد ، پیوند خورد به یک جنجال تبدیل گردید.

این گونه حوادث ظرفیت آن را دارند که تبعات جبران‌ناپذیری ایجاد کنند. این تبعات بیش از این که ناشی از حادثه‌ای باشدکه همیشه احتمال رخ‌دادنش وجود دارد، متاثر از ناکارآمدی و استیصال نظام رسمی خبررسانی است که قادر به اقناع افکار عمومی نیست چون اعتمادی به آن وجود ندارد و پیش از این بارها سوگیری و خلاف واقع گویی آن ثابت شده است.

با توجه به این واقعیت که متاسفانه مرجعیت رسانه ای صداوسیما و خبرگزاری های دولتی و حکومتی نابود یا دست‌کم مخدوش است یکی از راههای ساده و نتیجه بخش این است که گروه کوچکی از چهره های شاخص رسانه ای مستقل از دولت و نهادهای حکومتی که مراتب حرفه ای بودن، تعهد، امانت‌داری، صداقت، بیطرفی، انصاف و شجاعت آنها مورد تأیید اکثر اصحاب رسانه است و به آنها اعتماد وجود دارد ، به هنگام بروز رخدادهایی که اطلاع رسانی درست و دقیق و اطمینان بخشی و آرامش دادن به افکار عمومی لازم است، فرصت پیدا کنند با حضور میدانی و جمع آوری اطلاعات و انتشار بدون سانسور ، راه را بر شیطنت رسانه های بیگانه و اخبار مخدوش و شبهه‌آفرینی ببندند.

فراهم کردن چنین امکانی نتایج بسیار ملموس و مبارکی برای کشور خواهد داشت. به امتحانش می‌ارزد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید