محمود عباس دست به دامان فرانسه شد/ برای آتش‌بس اقدام فوری کنید

کدخبر: ۶۰۲۷۳۴
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با رئیس جمهوری فرانسه خواستار اقدام فوری فرانسه برای پایان دادن به درگیری در فلسطین شد.
محمود عباس دست به دامان فرانسه شد/ برای آتش‌بس اقدام فوری کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در این تماس تلفنی عباس خواستار اقدام فوری برای توقف اقدامات رژیم صهیونیستی شد.

وی گفت که تعدی مستمر اسرائیل علیه ملت، اراضی و مقدسات ما فلسطینی‌ها و ادامه تروریسم شهرک‌نشینان در سایه سکوت جامعه جهانی، اشغالگران را تشویق کرده که همانگونه که اکنون در غزه و کرانه باختری جریان دارد، دست به جنایت بیشتر بزنند.

فوری/ عملیات غافلگیرانه حماس/ 100 موشک به این شهر اسرائیل شلیک شد

عباس همچنین گفت که پایان یافتن اشغالگری اسرائیل در خاک فلسطین به مرکزیت قدس شرقی و به رسمیت شناخته شدن حق ملت فلسطین در برخورداری از استقلال و حاکمیت و عضویت کامل در سازمان ملل متحد می‌تواند امنیت، ثبات و صلح را در منطقه ایجاد کند.

ابومازن درباره اجرا نشدن قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی و حقوق بین‌الملل از سوی اسرائیل تأکید کرد که ادامه ظلم و جوری که علیه ملت فلسطین اعمال می‌شود، شرایط را به سوی وخیم تر شدن اوضاع پیش خواهد بود که هیچ کس توانایی رویارویی با پیامدهای آن را ندارد.

وی بر ضرورت حمایت جهانی از آحاد ملت بی‌دفاع فلسطین که در معرض تجاوزگری خونین اسرائیل قرار گرفته شده است.

از سوی دیگر رئیس جمهوری فرانسه نیز گفت که پاریس از تشکیل دو کشور مستقل و توقف تنش‌ها و برقراری تماس با همه کشورها در این زمینه حمایت می‌کند.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه اعلام کرد که تاکنون ۳۲۳ فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه شهید و یکهزار و ۷۰۰ تن دیگر نیز مجروح شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید