آخرین آمار قربانیان حمله اسرائیل به نوار غزه!

کدخبر: ۶۰۲۸۷۶
اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار قربانیان حملات اشغالگران به غزه تاکنون به ۳۷۰ نفر و ۲۲۰۰ زخمی رسیده است.
آخرین آمار قربانیان حمله اسرائیل به نوار غزه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، این وزارتخانه با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۴ ساعت گذشته، تاکنون ۳۷۰ فلسطینی شهید و ۲۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه، همچنین اعلام کرده بود تیم های پزشکی و امداد رسانی با ظرفیت کاملشان برای نجات دهها تن از زخمی های این تجاوز تلاش می کنند.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه به دلیل تحریم نوار غزه و کمبود امکانات پزشکی و دارو، آمادگی بخش درمانی و پزشکی این منطقه بسیار محدود بوده است تأکید کرد با این وجود خط ویژه امدادرسانی از روز شنبه فعال شده است و کلیه بخش های درمانی و پزشکی و اورژانس ها به حالت آماده باش درآمده اند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و بنابر اعلام منابع رسمی تا ساعاتی قبل، شمار صهیونیست های به هلاکت رسیده، طی دو روز درگیری به ۶۰۰ نفر رسیده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید