پیام ویژه امیرعبداللهیان به رئیس سازمان بازرسی کل کشور

کدخبر: ۶۰۳۴۹۴
اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور به رئیس و همکاران این سازمان، از نزدیک در جریان همکاری‌های حرفه‌ای میان دستگاه دیپلماسی و سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت.
پیام ویژه امیرعبداللهیان به رئیس سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه و برخی مدیران این وزارتخانه بمناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن حضور در این سازمان، با رئیس و مدیران ارشد آن دیدار و گفت وگو کردند.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور به رئیس و همکاران این سازمان، از نزدیک در جریان همکاری‌های حرفه‌ای میان دستگاه دیپلماسی و سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت.

نامه فلسطینی دختر امام به رهبر انقلاب

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین از عملکرد خوب و دقت نظر سازمان در انجام وظایف دستگاه‌های دولتی و نیز مبارزه با فساد و اصلاح امور قدردانی کرد.

همچنین در خصوص نحوه استمرار و تقویت همکاری های قانونی بین دو دستگاه مبتنی بر قوانین بالادستی کشور مشورت و تبادل نظر شد.

ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز ضمن تبریک به وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی بمناسبت انتخاب به عنوان دستگاه نمونه دولتی در جشنواره شهید رجایی، از همکاری های خوب وزارت امور خارجه با سازمان بازرسی کل کشور در انجام وظایف و مسؤلیت های حرفه‌ای آن تشکر و قدردانی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید