مقامات سیاسی اروپا و آمریکا در راه اسرائیل/ رایزنی‌ها آغاز می‌شود

کدخبر: ۶۰۳۶۵۶
اقتصادنیوز: روسای کمیسیون و پارلمان اروپا امروز برای دیدار با مقام‌های اسرائیل به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند.
مقامات سیاسی اروپا و آمریکا در راه اسرائیل/ رایزنی‌ها آغاز می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه‌ای از سفر فون در لاین و متسولا به اسرائیل و دیدار آنها با مقام‌های اسرائیلی خبر داد و نوشت: برنامه کامل این سفر متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین به نوشته این روزنامه، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا هم پس از شرکت در نشست روز پنجشنبه وزرای دفاع ناتو در بروکسل، امروز جمعه برای رایزنی با مقام‌های رژیم صهیونیستی به طور جداگانه از این شهر راهی اسرائیل خواهد شد.

 رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را مسدود کرده تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

۶ روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و ۳۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده اند و همچنین در این مدت ۱۳۵۴ فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر هم مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید