قتل عام کاروان آوارگان غزه/ حمله هولناک شبانگاهی اسرائیل

کدخبر: ۶۰۴۰۶۴
اقتصادنیوز: بمب‌افکن های رژیم صهیونیستی با بمباران کاروانی از کامیون های حامل فلسطینیان در حال خروج از غزه، ۷۰ نفر از آنها را شهید و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر را مجروح کردند.
قتل عام کاروان آوارگان غزه/ حمله هولناک شبانگاهی اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پس از آنکه رژیم صهیونیستی ۲۴ ساعت به فلسطینیان ساکن در بخش شمالی نواز غزه فرصت ترک منطقه را داد، بمب افکن های این رژیم شب گذشته با حمله به کاروانی از کامیون های حامل فلسطینیان در حال خروج از غزه حمله و بیش از ۷۰ تن از آنها را قتل عام کرد.

براساس این گزارش، این حمله وحشیانه جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به کامیون های آوارگانی که به سمت جنوب نوار غزه در حرکت بودند در حالی رخ داد که رژیم صهیونیستی پیش از این از غیرنظامیان غزه خواسته بود در برابر بمباران های بی رویه این منطقه به مناطق جنوبی آن نقل مکان کنند.

هشدار سازمان ملل به اسرائیل درباره نسل کشی در فلسطین/ غزه نباید تخلیه شود

به دنبال دستور تخلیه شمال غزه قبل از شروع عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی توسط بنیامین نتانیاهو، "آنتونیو گوترش" دبیرکل سازمان ملل متحد روز جمعه، انتقال بیش از یک میلیون نفر از طریق یک منطقه جنگی پرجمعیت به مکانی بدون غذا، آب یا سرپناه، زمانی که تمام قلمرو تحت کنترل است را محکوم کرده بود.

وی در این خصوص گفته بود: "با توجه به اینکه محاصره، بسیار خطرناک و در برخی موارد، به سادگی امکان پذیر نیست، اما تل‌آویو گوش شنوایی ندارد و به طور کلی توصیه‌های سازمان ملل را نادیده گرفته‌است.

در عین حال، عفو بین‌الملل نیز با صدور بیانیه ای این تصمیم صهیونیست ها را نقض آشکار قوانین بشردوستانه بین‌المللی تلقی و آنرا محکوم کرد، با این وجود تل آویو که به چیزی جز انتقام‌جویی نمی اندیشد این اعلامیه را مانند سایر اعلامیه‌های بین المللی نادیده می گیرد.

یک گزارش وزارت بهداشت فلسطین حاکی است که رژیم صهیونیستی علاوه بر انجام حملات بی‌رویه و وحشیانه، «محاصره کامل» غزه را هم به شهروندان فلسطینی تحمیل کرده و ساکنان این منطقه را از آب، برق، غذا و سوخت محروم و آنها را به «مجازات دسته‌جمعی» محکوم کرده است.

با ورود عملیات "طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتس اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲۳۲۹ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیوینستی زخمی شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرده که رژیم صهیونیستی برابر دیده جهانیان در حال نسل‌کشی است و سازمان جهانی بهداشت از رژیم صهیونیستی خواست به سرعت دستور تخلیه بیمارستان‌ها در شمال غزه را لغو کند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید