اسرائیل مدعی شد

ترور 6 مقام حماس در هفته اخیر!

کدخبر: ۶۰۴۲۸۱
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها با جنبش حماس تاکنون شش تن از رهبران این جنبش را در حملات هوایی جداگانه ترور کرده است.
ترور 6 مقام حماس در هفته اخیر!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  شفقنا؛ وبگاه الشرق الاوسط نوشت: «اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس گفت که هدف قرار دادن رهبران حماس در نوار غزه بی‌وقفه ادامه خواهد داشت».

وی در ادامه توضیح داد که «معتز عید» فرمانده منطقه جنوب در امنیت عمومی و «علی القادی»، فرمانده یک گروه از نیروهای نخبه در مرکز جبالیا در شمال نوار غزه، «جواد ابوشمله» مسئول اقتصادی دفتر سیاسی حماس، «زکریا ابو معمر» رئیس اداره روابط ملی در دفتر سیاسی، «مراد ابومراد» فرمانده تشکیلات هوایی در تیپ غزه، و «بلال القدری» فرمانده یگان نخبه در گردان جنوب خان یونس، رهبران کشته شده جنبش حماس هستند.

وزارت بهداشت غزه در بیان آخرین آمار از تلفات حملات هوایی اسرائیل به غزه، اعلام کرد که تاکنون ۲۷۵۰ نفر به شهادت رسیده و ۹۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند و در کرانه باختری نیز 58 تن شهید و بیش از یک هزار و 250 نفر نیز زخمی شده‌اند.

در این راستا مسئولان حماس در نوار غزه با ارسال پیام‌های فوری برای جامعه بین‌المللی و سازمان‌های بشردوستانه و امدادی، بر لزوم اقدام سریع برای توقف جرائم ارتش رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان که جنایت علیه بشریت هستند، تاکید کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری (15 مهر) عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید