راه‌اندازی پل هوایی بشردوستانه اتحادیه اروپا به غزه

کدخبر: ۶۰۴۳۵۱
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه اروپا از راه‌اندازی یک کریدور هوایی بشردوستانه به غزه خبر داد.
راه‌اندازی پل هوایی بشردوستانه اتحادیه اروپا به غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «اورسولا فون در لاین» رئیس اتحادیه اروپا اعلام کرد: اتحادیه اروپا یک کریدور هوایی بشردوستانه به غزه را از طریق مصر در این هفته راه‌اندازی خواهد کرد.

تارنمای خبری تی‌آر تی گزارش داد، رئیس اتحادیه اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به نیاز ساکنان غزه به دریافت کمک‌های بشردوستانه، تاکید کرد: به همین دلیل ما از طریق مصر در حال راه‌اندازی یک پل هوایی بشردوستانه اتحادیه اروپا به غزه هستیم.

احتمال ورود ایران به جنگ غزه؟ / «امیرعبداللهیان» پاسخ داد + فیلم

وی افزود: اولین کمک‌های بشردوستانه اتحادیه اروپا از طریق این کریدور هوایی طی ۲ پرواز در هفته جاری برای مردم غزه ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به دهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم‌نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲ هزار و ۸۰۸ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌اند و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید