زیر کلید بانک مرکزی است

اظهار نظر سخنگوی دولت ایران درباره وضعیت 6 میلیارد دلار آزادشده

کدخبر: ۶۰۴۴۴۶
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت ۶ میلیارد دلار آزاد شده ایران که ادعاهایی درباره آن از سوی برخی رسانه ها مطرح شده ، اعلام کرد که این منابع در اختیار کشورمان است و برای رشد تولید کشور استفاده خواهد شد.
اظهار نظر سخنگوی دولت ایران درباره وضعیت 6 میلیارد دلار آزادشده

به گزارش‌ اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت دسترسی ایران به ۶ میلیارد دلار آزادشده و ادعای برخی رسانه‌های غربی در زمینه دسترسی نداشتن ایران به این منابع، تأکید کرد: این توافق در زمان خودش با دقت و با تضمین کافی انجام شد. رسانه‌های آمریکایی برای بازی‌های سیاسی خودشان مطالبی را منتشر می‌کنند. منابع با موفقیت از یون به یورو تبدیل شد و در حساب‌های شش بانک ایرانی در قطر منتقل شد. این اقدامات به تأیید بانک مرکزی ایران نیز رسید و پول‌ها اکنون زیر کلید بانک مرکزی است.

وی ادامه داد: جالب است که ابتدا اصل آزادسازی منابع را انکار می کردند، بعد آن را بی اهمیت خواندند، بعد آن را خرج شده اعلام کردند، بعد گفتند هزینه تبدیل ارز بالا بوده، بعد گفتند محدود به چند کالای خاص است. این منابع در اختیار کشورمان است و برای رشد تولید کشور استفاده خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید