مقامات اسرائیل مدعی شدند

شلیک موشک از یمن به سوی اسرائیل!

کدخبر: ۶۰۴۹۱۹
اقتصادنیوز: برخی از مقامات صهیونیستی مدعی شدند که برآورد آنها این است که حدود ۲ الی پنج موشک از یمن به سمت اسرائیل شلیک شده است.
شلیک  موشک از یمن به سوی اسرائیل!

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، مقامات صهیونیست این ادعا را در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بیان کردند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیشتر مدعی شد که ناوشکن یو اس اس کارنی سه موشک شلیک شده از یمن و چند پهپاد را سرنگون کرده است.

وزارت دفاع آمریکا بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شد: گروه انصار الله این موشک‌ها را شلیک کرده و اقدامات لازم را برای حمایت از نیروهای آمریکایی انجام خواهیم داد.

به گفته پنتاگون هنوز مقصد این موشک‌ها مشخص نیست.

پنتاگون همچنین از استقرار جنگنده‌های بیشتر در منطقه خبر داد.

ادعای مقامات صهیونیست برای شلیک موشک از یمن به سوی سرزمین‌های اشغالی درحالی است که خبرگزاری رویترز پنجشنبه شب گزارش داد که این حمله به کشتی جنگی آمریکایی در سواحل یمن بوده است.

این خبرگزاری به نقل از یک مقام آمریکایی که به نامش اشاره نشده، اعلام کرد که این کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا چند موشک را که در سواحل یمن به سمت آن شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

سی ان ان نیز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که مشخص نیست این موشک‌ها به سمت چه هدفی شلیک شده اما احتمال دارد که هدف آن ناو رزمی «یو اس اس کارنی» بوده باشد که روز چهارشنبه از کانال سوئز به سمت دریای سرخ عبور کرده است.

این درحالی است که خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی مدعی شد: برآوردهای سیستم امنیتی اسرائیل حاکی از آن است که موشک های شلیک شده از یمن به سمت "اسرائیل" بوده و توسط یک ناو جنگی نیروی دریایی آمریکا سرنگون شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید