واکنش حماس به بمباران کلیسای غزه

کدخبر: ۶۰۴۹۲۲
اقتصادنیوز: حماس بامداد جمعه به حمله رژیم صهیونیستی به کلیسای غزه واکنش نشان داد و تاکید کرد که این اقدام جنایتی دیگر علیه ادیان و غیرنظامیان بی‌دفاع است.
واکنش حماس به بمباران کلیسای غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری "شهاب" فلسطین گزارش داد که این جنبش در بیانیه خود تأکید کرده است که ابزار جنایت رژیم صهیونیستی در افزایش دامنه تروریسم و جنایت آنها در حمله کینه‌توزانه به کلیسای باستانی ارتدکس "بوویلیوس" شهر غزه ادامه دارد.

حماس تأکید کرد که حمله عامدانه به کلیسا و پیش از آن حمله به بیمارستان دولتی "المعمدانی" و به راه انداختن کشتار دسته‌جمعی مستلزم آن است که جامعه جهانی یک محکومیت قوی و اقدامی درخور را انجام دهد.

حماس همچنین از شورای جهانی کلیساها (WCC ) نیز خواست که با فشار بر این رژیم جنایتکار حملات فاشیستی آن علیه عبادتگاه‌ها و غیرنظامیان بی‌دفاع را متوقف کند.

صهیونیست ها در جنایتی دیگر، پس از حمله به بیمارستان المعمدانی شهر غزه، این بار یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر هدف حمله قرار داد و در جریان آن شماری شهید و زخمی شدند.

براساس گزارش منابع محلی، تاکنون ۲ نفر از پناهندگان از شدت بمباران به این ساختمان شهید شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

پیش از این نیز سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی بیمارستان "المعمدانی" شهر غزه را بمباران کرد که در جریان آن حدود ۸۰۰ تن شهید شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی