اسرائیل در کرانه باختری حمام خون به راه انداخت/ میزان کشتار به غزه نزدیک شد

کدخبر: ۶۰۵۲۹۳
اقتصادنیوز: اسرائیل در شبانه روز گذشته بر شدت حملات خود به کزانه باختری افزوده است. آمار کشته ها در این منطقه حکایت از این دارد که پس‌لرزه های جنگ غزه این منطقه از فلسطین را نیز به شدت لرزانده و حالا تعداد قربانیان در کرانه باختری نیز همانند غزه در حال افزایش است.
اسرائیل در کرانه باختری حمام خون به راه انداخت/ میزان کشتار به غزه نزدیک شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و شماری از جوانان فلسطینی را زخمی کردند.

الجزیره در این باره گزارش داد: از صبح امروز ۲ شهروند فلسطینی در مناطق جنین، طوباس و القباطیه شهید شده اند، بدین ترتیب شمار شهدا در کرانه باختری به ۹۰ نفر رسید. سه نفر از این شهدا بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به یک مسجد در کرانه باختری رود اردن شهید شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین امروز با یورش به «البیره» در کرانه باختری، «اسلام الطویل» شهردار این منطقه را بازداشت کردند و با حمله به اطراف «مسجد الانصار» در اردوگاه جنین مستقر شدند.

همزمان بر اثر حملات نظامیان صهیونیست به مسجد الانصار در اردوگاه جنین، شماری شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین در جنین حالت آماده باش اعلام کرد و از همه رزمندگان خواست که کاملا هوشیار باشند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر الخلیل و شهرک بیت امر در شمال این شهر حمله ور شدند.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه ۳۰ مهر اعلام کرد که در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز به منطقه مرکزی نوار غزه، بیش از ۱۱۰ شهروند فلسطینی شهید شده اند.

تیتر یک
کارگزاری مفید