تحرکات مشکوک نظامیان آمریکا در عین‌الاسد!

کدخبر: ۶۰۵۶۹۴
اقتصاد نیوز : یک منبع امنیتی عراقی به المعلومه اعلام کرد که به دنبال تشدید حملات مقاومت عراق ، نظامیان آمریکایی، تجهیزات نظامی گسترده به پایگاه عین الاسد ارسال کرده اند.
تحرکات مشکوک نظامیان آمریکا در عین‌الاسد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ،یک منبع امنیتی عراقی از تحرکات جدید نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد در الانبار خبر داد.

این منبع بیان کرد: تجهیزات نظامی زیادی به پایگاه عین الاسد در ناحیه البغدادی در منطقه «هیت» در غرب الانبار عراق ارسال شده است. علت ارسال گسترده تجهیزات به این پایگاه مشخص نیست به ویژه آنکه با افزایش حملات موشکی و پهپادی به این پایگاه، همزمان شده است.

منبع یادشده اضافه کرد: تجهیزاتی که به این پایگاه رسیده شامل تانک‌های آبرامز و ادوات جنگی است. این تجهیزات شاید از عین الاسد به پایگاه التنف سوریه منتقل شود، زیرا نیروهای آمریکایی به این تانک‌ها در مناطق غربی عراق نیازی ندارند.

این منبع افزود: نیروهای امنیتی عراقی مستقر در پایگاه عین الاسد، اطلاعی از انگیزه های ارسال این تجهیزات ندارند.

منبع مزبور همچنین به تدابیر امنیتی بی سابقه در اطراف پایگاه عین الاسد و مناطق نزدیک به آن برای تقویت حفاظت از نظامیان آمریکایی هم اشاره کرد.

پیشتر خبرگزاری المعلومه عراق به نقل از یک منبع آگاه امنیتی عراقی جزئیاتی از حملات موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه عین الاسد را فاش کرد که بر اساس آن، سه آمریکایی کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شده اند.

در نتیجه سه حمله به پایگاه عین الاسد طی دو روز گذشته، تلفات انسانی در میان نیروهای اشغالگر آمریکایی ثبت شده و در نتیجه سه حمله پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت اسلامی عراق به این پایگاه در منطقه «البغدادی» در منطقه «هیت» در استان غرب الانبار عراق، یک پیمانکار خارجی و ۲ نفر از نظامیان آمریکایی کشته و ۶ نظامی دیگر آمریکایی زخمی شدند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داد که از این پس حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی در خاک عراق آغاز می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید