هشدار جدی به اسرائیل/ در حمله زمینی به غزه شکست قطعی است!

کدخبر: ۶۰۵۸۱۳
اقتصادنیوز: محافل رسانه‌ای و سیاسی تل‌آویو هشدارهای خود را درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به غزه تکرار کرده و تاکید کردند: جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی، مدت‌هاست که خود را برای تقابل نظامی با اسرائیل آماده کرده‌اند.
هشدار جدی به اسرائیل/ در حمله زمینی به غزه شکست قطعی است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، «اسحاق بریک» یکی از فرماندهان میان رده ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «شبکه ۷ تلویزیون اسرائیل» درباره تبعات حمله زمینی ارتش رژیم اشغالگر به غزه هشدار داده و نتیجه آن را شکست دانست.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، تاکید کرد: «اگر ارتش اسرائیل اکنون وارد غزه شود، با فرسایش نظامی و از دست دادن توانمندی‌های خود مواجه خواهد شد؛ زیرا جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی خود را به خوبی از نظر نظامی آماده کرده‌اند». 

اسرائیل به قدرت حماس اعتراف کرد/ سخنگوی ارتش: حملات شدید به غزه در راه است

وی در ادامه افزود: مدت‌ها قبل از حمله به غزه، حماس و جهاد اسلامی حملات جانبی، حملات زمینی، کمربندهای مین، تله‌های انفجاری و آتش ضد تانک را در جاده‌ها آماده کرده بودند.

مرکز مطالعات «چتم هاوس» تل‌آویو در این باره گزارش داد: سناریویی که رهبران ارشد حماس رویای آن را در سر می‌پرورانند، حمله زمینی اسرائیل به غزه است؛ مقاومت فلسطین برای این کار برنامه‌ریزی کرده و آماده رویارویی با یک تهاجم زمینی است که سال‌ها طول می‌کشد.

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» هم امروز، به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشت که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده نگران این است که «ارتش اسرائیل» هنوز آماده حمله زمینی به نوار غزه نباشد. 
 
«عبداللطیف القانوع»، سخنگوی حماس، در خصوص تهدیدات اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به نوار غزه به شبکه المیادین گفت: «همانطور که مقاومت با حمله روز ۷ اکتبر، اشغالگران را غافلگیر کرد، در صورت هرگونه تجاوز زمینی نیز آن را غافلگیر خواهد کرد.. گزینه‌های ما باز هستند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی