گزارش هولناک شبکه آمریکایی از آتش و خون در غزه

کدخبر: ۶۰۶۳۹۶
اقتصاد نیوز :شبکه آمریکایی NBC بامداد شنبه به نقل از تیم خبری خود گراش داد و وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه اسرائیل را اسفبار و وحشتناک است.
گزارش هولناک شبکه آمریکایی از آتش و خون در غزه

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، این شبکه آمریکایی به نقل از خبرنگاران مستقر خود در غزه اعلام کرد: وضع بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می‌کنیم. در معرض بمباران بسیار سنگین هوایی و حملات خمپاره‌ای قرار داریم.

این خبرنگاران گزارش دادند: مردم به هر اندازه بتوانند کشته‌ها و مجروحان خود را منتقل می‌کنند، اما آمبولانس‌ها قادر به خروج از مکان خود نیستند.

در همین راستا، وائل الدحداح خبرنگار شبکه الجزیره مستقر در غزه ساعاتی پیش در گزارش زنده از این شهر اعلام کرد که این باریکه زیر آتش سنگین حمله رژیم صهیونیستی قرار دارد و همزمان نیز صدای انفجارهای مهیب در این شهر به گوش می‌رسد.

در این تصاویر شهر خاموش غزه به تصویر کشیده شده است که با حملات سهمگین و سنگین صهیونیست‌ها به شدت روشن می‌شود و مخاطب در زمان مشاهده این تصاویر گمان می‌کند که غزه روز است.

رسانه ها گزارش می‌دهند که اینترنت و برق به صورت کامل قطع شده است و همزمان حملات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها علیه این باریکه ساعت‌هاست که ادامه دارد و قطع نشده است.

خبرنگار شبکه دیگری گزارش می‌دهد که هیچ کس به درستی نمی‌داند که چه تعداد در این حملات شهید و زخمی شده‌اند.

خبرنگاران از تخریب کامل مناطق واقع در شمال غرب نوار غزه خبر دادند و می گویند که خط ساحلی غزه و خانه های زیادی تخریب شده است.

براساس این گزارش، مناطق شرق بیت حانون و غرب منطقه "الشیماء" در کوی الزیتون نیز به صورت کامل ویران شده است.

خبرنگاران می‌گویند که واقعا نمی‌دانیم که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دیوانه‌وار درحال بمباران غزه است.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید