نگرانی وزیر اول اسکاتلند از وضعیت اینترنت غزه/ خبری از عزیزانمان نداریم

کدخبر: ۶۰۶۶۰۹
وزیر اول اسکاتلند گفت به دلیل قطع ارتباطات مخابراتی در غزه، از وضعیت سلامتی والدین همسرش که در منطقه تحت محاصره اسرائیل قرار دارند، خبری ندارد.
نگرانی وزیر اول اسکاتلند از وضعیت اینترنت غزه/  خبری از عزیزانمان نداریم

به گزار ش اقتصادنیوز به نقل از فارس،  «حمزه یوسف»، وزیر اول اسکاتلند نسبت به وضعیت پدر و مادر همسر فلسطینی‌اش در غزه، بعد از آنکه رژیم صهیونیستی ارتباطات مخابراتی این باریکه را قطع کرد اظهار نگرانی شدید کرد.

به نوشته خبرگزاری «پرس اسوسیشن»، وزیر اول اسکاتلند در مصاحبه‌ای اظهار کرد، او و نادیا نخلا، همسر فلسطینی او شدیدا نگران وضعیت والدین همسرش هستند. حمزه یوسف همچنین گفت، ناتوانی همسرش از گرفتن اخبار درباره اینکه آیا والدینش هنوز زنده هستند، او را بهت زده کرده است.

ماجد و الیزابت نخلا، والدین همسر فلسطینی وزیر اول اسکاتلند، چند روز قبل از شروع عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی به نوار غزه سفر کردند تا با اقوامشان در آنجا دیدار کنند اما در ادامه با اعمال محاصره از سوی این رژیم علیه غزه، در آنجا گرفتار شدند.

رژیم صهیونیستی اخیرا به دنبال تشدید بمباران جنایتکارانه خود علیه غزه اقدام به قطع ارتباطات مخابراتی و قطع کامل اطلاع‌رسانی در غزه کرد. وزیر اول اسکاتلند گفت که از روز جمعه دیگر نتوانسته خبری از والدین همسرش بگیرد.

او در مصاحبه‌ای به «بی.بی.سی» گفت: ما دیگر نتوانستیم خبر واضحی از آنها از زمان تشدید بمباران در شب گذشته دریافت کنیم و تصور کنید که در این وضعیت چه نگرانی شدیدی پیدا کرده‌ایم و صادقانه بگویم که نمی‌دانیم آنها اصلا هنوز زنده هستند یا نه.

او اضافه کرد: این واقعیتی که تنها ما با آن روبرو هستیم نیست. این واقعیت پیش روی بسیاری از دیگر مردم در سراسر جهان هم هست که خبری از عزیزانشان که در غزه گرفتار شده و با سه هفته بمباران روبرو بوده‌اند دریافت نکرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید