موضع مشاور رهبری درباره جنگ اسرائیل/ همه چیز زیر سر آمریکاست

کدخبر: ۶۰۷۲۰۶
اقتصادنیوز: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با معاون دبیرکل حزب الله لبنان درخصوص آخرین تحولات فلسطین و پیروزی‌های مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه گفت‌وگو و تاکید کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است.
موضع مشاور رهبری درباره جنگ اسرائیل/ همه چیز زیر سر آمریکاست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علی اکبر ولایتی در تماس تلفنی با معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امیدواریم که حزب الله لبنان به ریاست سید حسن نصرالله که فردی مومن، مقتدر، شجاع و مدبر هستند همیشه در مبارزه با دشمنان موفق باشند؛ همانطور که تاکنون چنین بوده است.

حملات تند پوتین علیه آمریکا!

وی با توجه به تحولات غزه و جنایاتی که اسرائیل و حامیان آن مانند آمریکا علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجام می‌دهند، تاکید کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت‌ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می‌گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می‌آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ‌های صلیبی است و همه این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران به حزب الله و مقاومت اسلامی افتخار می‌کنند و شما و دوستان مبارز شما در مرکز این مبارزات، مهم و تعیین‌کننده هستید و با رهبری دبیرکل حزب الله کار را به خوبی مدیریت کرده‌اید.

ولایتی در ادامه گفت: ما مطمئن هستیم که مردم فلسطین و غزه در این مبارزه حساس و نفس‌گیر پیروز خواهند شد و کسانی مانند هنیه و نخاله و دیگر مجاهدان که با شجاعت مبارزه می‌کنند پیروز خواهند بود.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: بی تردید آمریکایی‌ها این وضعیت را در فلسطین به این درجه رسانده‌اند و رژیم صهیونیستی با این قساوت یک بیمارستان را بمباران می‌کند و هزاران نفر را به خاک و خون می‌کشد.

معاون دبیرکل حزب الله هم ضمن ابراز خرسندی از این حمایت‌ها و از موضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در پشتیبانی از محور مقاومت تشکر کرد.

شیخ نعیم قاسم افزود: مطمئن باشید در این میدان ما بخش تجزیه ناپذیری از محور مقاومت هستیم و علی‌رغم اینکه فشارها زیاد است، ولی ما به مبارزه تا نابودی دشمنان ادامه می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید