تهدید هسته‌ای یمن علیه اسرائیل/ انصارالله: دیمونا را بمباران می‌کنیم

کدخبر: ۶۰۷۲۲۲
اقتصادنیوز: برخی منابع خبری سه شنبه شب مدعی شدند که انصارالله تهدید به بمباران تأسیسات هسته ای دیمونا در اسرائیل کرده است.
تهدید هسته‌ای یمن علیه اسرائیل/ انصارالله: دیمونا را بمباران می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در تصویری که رسانه‌ها از تهدید انصارالله منتشر کرده‌اند، تأسیسات هسته‌ای دیمونا نشان داده شده و به زبان عربی و عبری نوشته شده که [در حمله به این تأسیسات] تردید نخواهیم کرد.

170706868

این پیام ساعاتی پس از آن منتشر می‌شود که سرتیپ عبدالله بن عامر معاون اداره تبلیغات وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی پس از حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورش به سرزمین‌های اشغالی بر آمادگی صنعا برای انجام حملات بیشتر طی ساعات آتی تاکید کرد.

وی به شبکه المیادین گفت که نیروهای مسلح یمن آماده هستند تا در ساعات آینده حملات بیشتری به اهداف دشمن انجام دهند.

بن عامر افزود: پرتاب موشک و پهپاد بر اساس دستورات عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله انجام شد و نیروهای مسلح یمن به حمایت از ملت فلسطین تا پایان تجاوز ادامه خواهند داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سرلشکر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد که یگان پهپادی و موشکی این کشور سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و این حملات تا زمان پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: از منظر احساس مسئولیت و پاسخ به ندای ملت خودمان و ملت‌های اسلامی و آزاده، نیروهای مسلح یمن باید وظیفه خود را در قبال آنچه در فلسطین اشغالی می‌گذارد، ایفا کند.

رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر امروز مدعی رهگیری یک موشک زمین به زمین شدند که به گفته آن‌ها از سمت دریای سرخ به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود.

این رسانه‌ها گفتند که موشک با سامانه پدافند دور برد "حیتس" رهگیری شده است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز امروز مدعی شده بود که ارتش این رژیم یک پهپاد یمنی را رهگیری کرده است.

در روزهای اخیر منابع خبری چندین بار از حملات پهپادی و موشکی رزمندگان یمن به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید