حمله پهپادی به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

کدخبر: ۶۰۷۲۸۲
اقتصاد نیوز :مقاومت اسلامی عراق از حملات پهپادی به پایگاه آمریکایی "التنف" در شرق سوریه خبر داد.
حمله پهپادی به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، مقاومت اسلامی عراق صبح امروز در بیانیه ای از حمله به بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه التنف در مثلث مرزی سوریه با عراق و اردن با دو پهپاد خبر داد.

مقاومت عراق اعلام کرد که حملاتش با دقت به اهداف‌شان اصابت کرده است.

فوری/ حمله پهپادی در عراق/ پایگاه آمریکایی عین‌الاسد بمباران شد

به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و منازل مسکونی و بیمارستان‌ها، در چند هفته گذشته حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی به عنوان همدست صهیونیست‌ها در جنایت علیه فلسطین شدت گرفته است.

بامداد شنبه نیز منابع خبری گزارش دادند که نیروهای آمریکایی در منطقه "خراب الجیر" در سوریه هدف حمله موشکی و راکتی قرار گرفتند.

دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته نیز میدان نفتی «العمر» در شرق دیرالزور که محل استقرار پایگاه نیروهای آمریکایی است، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

پیش از آن نیز پایگاه آمریکایی التنف و الرکبان در سوریه توسط مقاومت اسلامی عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته بود.

پایگاه عین الاسد در منطقه «البغدادی» در منطقه «هیت» در استان غرب الانبار عراق نیز در هفته جاری هدف چندین نوبت حملات نیروهای مقاومت قرار گرفت که در جریان آن تاکنون یک پیمانکار خارجی و ۲ نفر از نظامیان آمریکایی کشته و ۶ نظامی دیگر آمریکایی زخمی شدند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داد که از این پس حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی در خاک عراق آغاز می‌شود.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید