دومین روز سفر سید ابراهیم رئیس به کردستان / رئیس جمهور وارد سقز شد

کدخبر: ۶۰۷۶۳۵
اقتصاد نیوز :سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر استانی خود به کردستان، صبح امروز جمعه ۱۲ آبان ماه وارد سقز شد.
دومین روز سفر سید ابراهیم رئیس به کردستان / رئیس جمهور وارد سقز شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، سیدابراهیم رئیسی امروز جمعه در دومین روز از سفرش به استان کردستان و برای بهره برداری از فرودگاه سقز وارد این شهر شد.

آقای رِئیس سازمان محیط زیست، مگر فقط باید همیشه حرفی بزنید که رئیس جمهور خوشش بیاید؟

قرار است رئیس جمهور بعد از سقز برای افتتاح چندین طرح وزارت نیرو از جمله بهره برداری از تصفیه خانه بوئین به شهرستان مرزی بانه سفر کند.

رئیسی در بانه با مردم نیز دیدار مردمی خواهد داشت و سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره این شهر را هم افتتاح می کند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان قرار دارد.

شهرستان مرزی بانه نیز با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح پنجشنبه ۱۱ آبان وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در بدو سفر به استان ابتدا در آیین بهره‌برداری از راه آهن سنندج - همدان شرکت کرد و این پروژه به صورت رسمی با دستان رئیسی افتتاح شد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیان، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

 سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رئیس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای بهره‌برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید