قالیباف در راهپیمایی۱۳ آبان: خداوند، پیروزی را نصیب ما خواهد کرد

کدخبر: ۶۰۷۸۳۴
اقتصاد نیوز :رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان‌الاقصی معادلات نظم جهانی و عوامل محاسباتی آن را در سطح جهانی جابجا کرد و هرگز اسرائیل با هر اقدامی که بکند، نمی‌تواند به جای خود برگردد.
قالیباف در راهپیمایی۱۳ آبان: خداوند، پیروزی را نصیب ما خواهد کرد

 اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ،محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در تهران، با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58، با بیان اینکه این حرکت دانشجویان به تعبیر امام خمینی مهم تر از انقلاب اول بود، گفت: اسناد و مدارک نشان می‌داد آمریکای جنایتکار مجدد به فکر کودتایی مانند 28 مرداد بودند. جنگ، تجزیه‌طلبی، حمله طبس و همه اینها نشان از خوی استکباری و ظلم آمریکا داشت.

آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران/ قالیباف سخنرانی می‎‌کند

​وی افزود: اینکه حضرت امام فرمودند‌ آمریکا شیطان بزرگ است و همه بدبختی‌های امروز دنیا ریشه در خوی حیوان صفتی دولتمردان آمریکا دارد و تاریخ این را ثابت می‌کند؛ ویژگی نهضت امام از همان ابتدا روحیه مقاومت و مبارزه با ظلم در ذات انقلاب اسلامی بود؛ مقاومت برای امروز نیست و از ابتدای نهضت مبتنی بر سنت‌های الهی و منطق قران کریم و باورهای متکی بر اهل بیت(ع) بوده و اساس چارچوب ملت ایران عزیز و امت اسلام و آزادیخواهان را تشکیل می‌دهد. 

قالیباف با بیان اینکه این منطق کاملا دینی و مبتنی بر سنت‌های الهی بوده و هست و آمریکا و اذناب آن از جمله رژیم صهیونیستی و انگلیس همیشه به دنبال ظلم و ستم و جنایت در این کشور بودند، اظهار داشت: آمریکایی هم همیشه جلوی استقلال ما ایستادند و تاریخ این را شهادت می‌دهد؛ آنها دنبال این هستند که ما را از قدرت بازدارندگی و از پیشرفت در زمینه‌های مختلف باز بدارند. این نکته را هم باید توجه داشته باشیم که ما هیج منافاتی بین مبارزه بر مبانی سنت الهی باتوجه با واقعیت‌ها و منافع ملی نداریم؛ بعضی اوقات برخی‌ها احساس می‌کنند اینها باهم در تعارض‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت اهل هوشمندی، متانت، تدبیر و شجاعت و حساب و کتاب است و البته که ایمان و باورش به "من حیث لایحتسب" است، خاطرنشان کرد: خداوند از جایی که در محاسبات من و شما نیست، پیروزی را نصیب ما خواهد کرد. از طرف دیگر نگاه کنید، آنهایی که به طرفداری از فلسطین و غزه در دنیا به پا خواسته‌اند با اینکه ایدئولوژی‌شان با ما یکی نیست اما در مقابل هرکه علیه عدالت و اخلاق قد علم کند، می‌ایستند؛ مقاومت هزینه دارد اما تسلیم و کرنش هزینه بیشتری دارد.

وی افزود: هزینه مقاومت مثل سرمایه‌گذاری است اما هزینه تسلیم یعنی باج دادن و ربا گرفتن و هیچ نتیجه‌ای ندارد و هرکس این کار را کند همه چیز را از دست می‌دهد و انتهای مسیر سازش ورشکستگی و سرشکستگی است و انتها مسیر مقاومت، پیروزی و عزت است.

قالیباف با بیان اینکه نمونه روشن و مشخص مقاومت را امروز می‌بینیم و لازم نیست به ده‌ها سال گذشته برگردیم، اظهار داشت: در طوفان‌الاقصی یک نمونه عملی دیدیم که البته به یک نمونه نظری هم تبدیل خواهد شد وبعدها همه درباره آن قلم خواهند زد؛ طوفان الاقصی مبانی طرح‌ریزی را جابجا کرد و با صراحت عرض می‌کنم که همه کسانی که مسائل ژئوپلتیک را دنبال می‌کنند حرف از نظم نوین جهانی می‌زنند و این حرکت طوفان‌الاقصی معادلات این نظم جهانی و عوامل محاسباتی آن را در سطح جهانی جابجا کرد و  هرگز رژیم صهیونیستی با هر اقدامی که بکند، نمی‌تواند به جای خود برگردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید