اسرائیل احساس خطر کرد/ مقام امنیتی اسرائیل: حزب الله باید حذف شود!

کدخبر: ۶۰۷۸۶۲
اقتصادنیوز: وزیر امنیت پیشین اسرائیل ادعا کرد که هیچ‌کس قبل از اینکه حزب‌الله حذف بشود، به شهرک‌های شمالی بازنخواهد گشت.
اسرائیل احساس خطر کرد/ مقام امنیتی اسرائیل: حزب الله باید حذف شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آویگدور لیبرمن، وزیر امنیت پیشین اسرائیل  گفت که هیچ کس با دیدن اعضای حزب الله در کنار حصار به شمال به شهرک‌های شمالی باز نخواهد گشت.

آژیر خطر در اسرائیل/ حمله موشکی حزب الله به شهرک‌های اسرائیلی در مرز لبنان

لیبرمن در مصاحبه‌ای با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت: پایان دادن به جنگ بدون حذف حزب الله از رودخانه لیتانی برای ما ممنوع است. ما قطعنامه ۱۷۰۱ داریم که اجرا نمی‌شود و زمان اجرای آن فرا رسیده است، چاره‌ای جز این نداریم، زیرا هیچکس با دیدن اعضای حزب الله در حصار به شمال از جمله متولا (شمالی‌ترین شهرک رژیم صهیونیستی و در نزدیکی مرز لبنان) برنمی گردد.

جانباختن 6 عضو حزب الله در حملات اسرائیل

سخنان وزیر امنیت سابق رژیم صهیونیستی با توجه به ادامه عملیات حزب‌الله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به چندین روستا و شهرک در جنوب لبنان و تداوم تجاوزات به غزه بیان می‌شود. چند روز پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستیی اعلام کردند که دست کم ۱۲۵ هزار شهرک نشین از شهرک‌های جنوب و شمال فلسطین اشغالی در حال خروج هستند.

خبرنگار کانال رژیم صهیونیستیی کان در شهرک‌های شمالی گفت که به طور کلی در سطح غیرنظامی «تقریباً هیچ شهرک نشینی در مرز شمالی وجود ندارد». کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی تایید کرده بود که «طرح تخلیه ۲۸ شهرک در مجاورت مرز با لبنان فعال شده است».

ایتان داویدی، رئیس شهرک مارگالیوت (روبروی مرز لبنان) پیشتر گفته بود: ما هنوز زنده ایم، زیرا حزب الله هنوز تصمیمی برای کشتن ما نداشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید