به زودی معرفی می‌شود؛

دوازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

کدخبر: ۶۰۷۹۲۰
اقتصادنیوز: کمیسیون اروپا دوازدهمین بسته تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه را به زودی اعلام می‌کند.
دوازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی در کی‌یف گفت: کمیسیون اروپا دوازدهمین بسته تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه را به زودی اعلام می‌کند که شامل ممنوعیت جدید بر واردات و صادرات و همچنین افزایش سقف قیمت نفت می‌شود.

«بلینکن» موضع خود را درباره برقراری آتش‌بس غزه تکرار کرد

خبرگزاری تاس گزارش داد، «اورسولا فون‌درلاین» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا همچنین در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: به زودی بسته دوازدهم تحریم‌ها با فهرست‌بندی‌های جدید، ممنوعیت‌های جدید واردات و صادرات، اقداماتی برای تشدید سقف قیمت نفت و برخورد سخت‌گیرانه‌تر در دور زدن تحریم‌ها را مطرح می‌کنیم.

پایگاه خبری بلومبرگ پیشتر به نقل از منابعی گزارش داده بود که پیش‌بینی می‌شود اتحادیه اروپا محدودیت‌های تجاری به ارزش ۵.۳ میلیارد دلار را به عنوان بخشی از دوازدهمین بسته تحریم ها علیه روسیه اعمال کند.

به گفته منابع بلومبرگ، محدودیت‌های برنامه‌ریزی شده جدید، صادرات تجهیزات جوشکاری، محصولات شیمیایی و سایر فناوری‌های مرتبط نظامی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۱۰۰ فرد حقیقی و ۴۰ نهاد تجاری در آخرین فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار بگیرند.

به گفته بلومبرگ، این اقدامات هنوز منوط به بازنگری است و به حمایت یکپارچه از سوی ۲۷ کشور عضو اتحادیه نیاز دارد.

گزارش مهم آمریکا درباره مواجهه حماس با کمک‌های بشر دوستانه!

اورسولا فون‌درلاین امروز/شنبه برای برآورد میزان پیشرفت اوکراین در تحقق شرایط عضویت در اتحادیه اروپا وارد کی‌یف شد.

از زمان آغاز جنگ اوکراین در اسفند ۱۴۰۰ تاکنون، آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید