حمله تند روزنامه اصولگرا به صداوسیما:یک آدم بی هویت حرفی زد که بوی بی مغزی می داد/ آنتن‌ها را از میهمانان‌کم‌خرد خالی کنید

کدخبر: ۶۰۸۴۱۸
اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان در یادداشتی به انتقاد از صدا و سیما پرداخت.
حمله تند روزنامه اصولگرا به صداوسیما:یک آدم بی هویت حرفی زد که بوی بی مغزی می داد/ آنتن‌ها را از میهمانان‌کم‌خرد خالی کنید

به گزارش اقتصادنیوز در این یادداشت آمده است: یک  فرد بی‌هویت در صفحه رسانه ملی پیدایش می‌شود و حرفی که بوی بی‌مغزی و سبکسری می‌دهد، بر زبان می‌آورد. 

تا اینجا آن بوی گند به‌قدر کافی فضا را پر کرده است و صداوسیما مسئول اصلی است...

آن گزاره «صداوسیما پر از نفوذی است» را رد می‌کنیم، اما شما خلاف آن را اثبات کنید! ده‌ها سال است تلویزیون فیلم‌های جنگ‌دوم‌جهانی را که با هدایت و حمایت مالی صهیونیزم و برای مظلوم‌نمایی قوم یهود و آماده‌سازی ذهن جهان در ساختن یک سرزمین جدید برای این قوم، تولید شده است، روی آنتن می‌برد، حتی فیلم چرچیل، قاتل میلیون‌ها ایرانی در قحطی زمان جنگ را با یک بهانه مسخره نمایش می‌دهند. به سلبریتی‌سازی و فرهنگ شخصیت‌پرستی دامن می‌زنند، برنامه‌های آشپزی را که باید فرهنگ سلامت و غذای سالم را ترویج کند، به قابلمه‌فروش‌ها وامی‌گذارند تا غذای چرب و بی‌خاصیت تبلیغ کنند.

به‌رغم تذکرات متعدد در دوره مدیریت‌های قبلی درباره اهمیت مرجعیت خبری، هیچ کار درخوری برای تحول در بخش خبر رسانه انجام نمی‌دهند و فهرستی طولانی از این موارد.

همین‌حالا یک مجری بعد از دو، سه برنامه، شاخ می‌شود و برای تلویزیون هزینه می‌تراشد. آیا تلویزیون باید به ضد خود تبدیل شود؟ آنتن‌ها را از میهمانان‌کم‌خرد خالی کنید تا جامعه روی آرامش ببیند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید