بمباران مجدد بیمارستان‌های غزه توسط بمب افکن های اسرائیل

کدخبر: ۶۰۸۶۶۷
اقتصاد نیوز: اسرائیل که از انواع جنایت ها برای افزایش آمار کشتار فلسطینیان در غزه استفاده می کند، تمرکز خود را روی بمباران مراکز اسکان، بیمارستان ها و مراکز درمانی این منطقه گذاشته است.
 بمباران مجدد بیمارستان‌های غزه توسط بمب افکن های اسرائیل

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، با گذشت سی و سه روز از جنگ غزه، بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) هم اقدام به بمباران مناطق همجوار بیمارستان های الشفاء و اندونزی غزه کردند.

فاجعه انسانی در غزه/ 18 بیمارستان از روند درمان خارج شدند!

دکتر «عاطف الکحلوت» مدیر بیمارستان اندونزی غزه در این باره گفت: بمباران مناطق همجوار بیمارستان ها توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی ادامه دارد و برق این بیمارستان ها به دلیل تمام شدن سوخت، تا چند ساعت آینده قطع می شود.

بامداد امروز در اثر بمباران یک منزل مسکونی توسط صهیونیست ها در خانیونس ۱۷ شهروند فلسطینی شهید و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در اثر بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز شمار زیادی فلسطینی شهید یا زخمی شدند که عملیات جست و جو و بیرون آوردن اجساد باقی مانده از زیر آوار ادامه دارد.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در اردوگاه جبالیا را بمباران کردند که تاکنون اجساد ۹ شهید از زیر آوار خارج شده است.

تداوم بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی باعث شده تا مقامات بهداشتی غزه اعلام کنند که بیمارستان‌های شمال این منطقه با کمبود شدید دارو، غذا و سوخت مواجه هستند.

بر اساس این گزارش، در مجموع ۱۸ بیمارستان در نوار غزه به دلیل گلوله باران شدید و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به کار خود در نوار غزه پایان دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و دیگر شهروندان فلسطینی است.

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید