سیگنال مهم شمخانی به دنیا/ از ابزارهای برنده استفاده می‌کنیم

کدخبر: ۶۰۹۴۸۶
اقتصاد نیوز :مشاور سیاسی رهبری انقلاب اسلامی گفت: بیانیه ۵۷ کشور اسلامی و عربی در اجلاس ریاض شرط لازم برای کنش فعال در قبال جنایات رو به افزایش رژیم جعلی ‎اسرائیل است اما قطعا کافی نیست.
سیگنال مهم شمخانی به دنیا/ از ابزارهای برنده استفاده می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، علی شمخانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اجلاس روز گذشته سران کشورهای اسلامی و عربی در ریاض در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: بیانیه 57 کشور اسلامی و عربی در اجلاس ریاض شرط لازم برای کنش فعال در قبال جنایات رو به افزایش رژیم جعلی اسرائیل است اما قطعا کافی نیست.

وی افزود: ابزارهای بُرنده‌ای چون انرژی، تجارت، ترانزیت، قطع روابط و کرسی‌های در اختیار این کشورها در مجامع بین‌المللی باید پشتوانه اجرای تصمیمات باشد.

گزارش مهم نظامی امنیتی شمخانی به مجمع تشخیص درباره جنگ غزه

روز گذشته نشست سران کشورهای اسلامی و عربی درباره تحولات غزه در شهر ریاض عربستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این نشست بر ضرورت شکسته شدن محاصره غزه و تحمیل ورود کاروان‌های کمک‌های بشر دوستانه شامل غذا، دارو و سوخت نوار غزه بر رژیم صهیوینست و به شکل فوری تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این نشست تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و تاکید کردند هرگز نباید جنگ انتقام جویانه رژیم صهیونیستی را به عنوان دفاع مشروع توصیف یا به هر نحوی آن را توجیه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید