وزیر خارجه کانادا خواستار آزادی اسرای غزه شد/ وضعیت غزه غیرقابل قبول است

کدخبر: ۶۰۹۹۱۰
اقتصادنیوز :وزیر خارجه کانادا ضمن آنکه خواستار آزادی تمامی اسرا در غزه شد، گفت که وضعیت پیش‌آمده در این شهر و کمبود آب، غذا و سوخت غیر قابل قبول است.
وزیر خارجه کانادا خواستار آزادی اسرای غزه شد/ وضعیت غزه غیرقابل قبول است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «ملانی جولی» وزیر امور خارجه کانادا در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نسبت به هشدار سازمان ملل مبنی بر توقف حمایت از فلسطینی‌ها در کمتر از ۴۸ ساعت آینده به دلیل کمبود سوخت عمیقا نگران هستم. این وضعیت غیر قابل قبول است.

 

تصاویرتکان دهنده تلویزیون کانادا از جنگ غزه

وی افزود: باید از غیرنظامیان محافظت شود و آب، غذا و سوخت کافی به غزه برسد تا بنابراین اقدامات مربوط به نجات جان آن‌ها ادامه یابد.

وزیر خارجه کانادا در ادامه این پست نوشت: ۳۴۶ کانادایی و خانواده‌های نزدیک‌شان از غزه به مصر رفته‌اند. تیم ما در مصر به حمایت از آن‌ها ادامه می‌دهد و ما شب و روز مشغولیم تا دیگر کانادایی‌های حاضر در غزه را به امنیت برسانیم.

ملانی جولی با اشاره به اسرا تصریح کرد: کانادا همچنان خواستار آزادی تمام اسرا در غزه است. مقام ارشد ما در این امور با شرکای خود در خاورمیانه وارد مذاکراتی پیرامون این قضیه شده‌ است. پس از سفر به اسرائیل و مصر، او هم‌اکنون در قطر حضور دارد.

حملات شدید رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در سی و نهمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد که طی آن شمال نوار غزه در معرض حملات شدید قرار گرفته‌ است. همچنین در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی محاصره بیمارستان‌ها را تشدید کرده، اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه که رسما از کار افتاده، همچنان شاهد نبردهای شدید است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید