انتقاد تند ایران از اتحادیه اروپا

کدخبر: ۶۰۹۹۴۵
​ اقتصادنیوز : سفیر ایران در بروکسل گفت: اتحادیه اروپا با محکوم نکردن جنایات اسرائیل در عمل از اقدامات این رژیم علیه فلسطینی‌ها حمایت می‌کند.
انتقاد تند ایران از اتحادیه اروپا

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بروکسل که همزمان نمایندگی‌ دائم ایران در اتحادیه اروپا را به عهده دارد گفت: در بیش از ۳۰ روز گذشته شاهد اعمال استانداردهای دو گانه اتحادیه اروپا، آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی در قبال اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در غزه بوده‌ایم، اگر چه مردم در سراسر جهان خواستار آتش بس در خیابان‌ها هستند. به نظر می‌رسد تصمیم گیرندگان غربی نسبت به خواسته های مردم بی تفاوت اند. ایالات متحده به نفع جنایات اسرائیل رفتار کرده است تا جایی که حتی برخی از متحدان منطقه‌ای آن نیز این کشور را واجد شرایط میانجی‌گری در این مناقشه نمی‌دانند.

واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به اتهامات اسرائیل/ این رفتار ترویج تنفر است

وی ادامه داد: اتحادیه اروپا معمولا خود را به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند اما در حال حاضر در مورد قتل عامل فلسطینی‌ها سکوت کرده است. با محکوم نکردن جنایات اسرائیل در عمل از اقدامات این رژیم علیه فلسطینی‌ها حمایت می‌کند.

سفیر و نماینده ایران در اتحادیه اروپا تصریح کرد: با وجود موضع روشن سازمان همکاری اسلامی در بحران کنونی، اقدامات عملی لازم است تا رژیم جنایتکار را مجبور به توقف خونریزی کند. اسرائیل تا زمانی که با فشار واقعی جامعه بین‌المللی مواجه نشود و پاسخگوی اقدامات خود نباشد، این نسل کشی را متوقف نخواهد کرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید