هشدار نتانیاهو به غرب؛ گزینه‌های بعدی شما هستید

کدخبر: ۶۰۹۹۷۸
​ اقتصاد نیوز :بنیامین نتانیاهو مدعی شد، اگر نیروهای اسرائیل، حماس را از بین نبرند، گزینه بعدی حمله احتمالا اروپا و سپس ایالات متحده آمریکا باشد.
 هشدار نتانیاهو به غرب؛ گزینه‌های بعدی شما هستید

 به گزارش  اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با «شان هانیتی» مجری تلویزیون فاکس‌نیوز ادعا کرد: ما باید نه تنها به خاطر خودمان بلکه باید به خاطر خاورمیانه و همسایه‌های عرب خودمان پیروز شویم!

پشت پرده سرگردانی کاخ سفید در جنگ غزه/ عصبانیت مجدد نتانیاهو از امریکا!

وی مدعی شد: ما باید برای محافظت از اسرائیل، برای محافظت از خاورمیانه و به خاطر جهان متمدن پیروز شویم. این نبردی است که ما برای آن می‌جنگیم و اکنون در جریان است. هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد.

نتانیاهو در ادامه این مصاحبه تصریح کرد: اگر اکنون پیروز نشویم، اروپا و آمریکا گزینه‌های بعدی خواهند بود. ما باید پیروز شویم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مجددا بر واژه «پیروزی» تاکید کرد و گفت: مبارزه ما، مبارزه شماست. هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد.

نتانیاهو پیرو لفاظی‌ها و ادعاهای همیشگی خود گفت که «محور ترور تحت کنترل ایران» است و حماس، حزب‌الله لبنان و حوثی‌ها در یمن از جمله طرف‌های دیگر این «محور» هستند.

بنیامین نتانیاهو با اشاره به اعتراضات ساکنان اراضی اشغالی که خواستار آتش‌بس شده‌اند، تصریح کرد: ما تحت تاثیر و فشار این تجمعات قرار نمی‌گیریم. ما کاری را که درست است، انجام خواهیم داد و به خاطر بشریت و تمدن پیروز می‌شویم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در برنامه «میت دِ پرس» تلویزیون ان‌بی‌سی ادعا کرد: اگر صلح می‌خواهید، حماس را نابود کنید. اگر امنیت می‌خواهید، حماس را نابود کنید. اگر خواستار آینده‌ای برای اسرائیل، فلسطینی‌ها و خاورمیانه هستید، حماس را نابود کنید!

حملات شدید رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در سی و نهمین روز تجاوز به نوار غزه ادامه دارد که طی آن شمال نوار غزه در معرض حملات شدید قرار گرفته‌ است. همچنین در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی محاصره بیمارستان‌ها را تشدید کرده، اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه که رسما از کار افتاده، همچنان شاهد نبردهای شدید است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید