اخبار هولناک از بیمارستان شفا غزه/ دسترسی به داروخانه قطع شد

کدخبر: ۶۱۰۱۸۸
اقتصادنیوز: رئیس مجتمع پزشکی الشفاء غزه به عنوان بزرگترین بیمارستان باریکه در سخنانی اعلام کرد که نظامیان ارتش اسرائیل همچنان در بخش‌هایی از این بیمارستان مستقر هستند و اجازه دسترسی به داروخانه را نمی‌دهند.
اخبار هولناک از بیمارستان شفا غزه/ دسترسی به داروخانه قطع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، محمد ابوسلمیه رئیس مجتمع پزشکی الشفاء در غزه در این باره به الجزیره گفت: ارتش رژیم اشغالگر همچنان در تعدادی از ساختمان‌های بیمارستان مستقر است.

سربازان اسرائیل وارد بیمارستان شفا شدند!/ بازداشت بیماران در غزه+ تعداد اسیران

وی اعلام کرد: ارتش رژیم اشغالگر بدون اینکه برای آوردن سوخت برای کمک به بیماران به خود زحمت دهد، در ساختمان دیالیز حضور دارد.

ورود ارتش اسرائیل به بیمارستان شفای غزه/ قطع برق و اینترنت در بیمارستان

ابو سلمیه گفت: ما نمی‌توانیم برای درمان بیماران به داروخانه برسیم، چراکه رژیم اشغالگر به هر کسی که حرکت می‌کند تیراندازی می‌کند.

رئیس بیمارستان الشفاء غزه افزود: آب، برق و اکسیژن تمام بخش‌های بیمارستان قطع شده است.

ابوسلیمه همچنین گفت: صهیونیست‌ها خط لوله اصلی آب بیمارستان را منفجر کردند و اکنون در این بیمارستان قطره‌ای آب یافت نمی‌شود.

رئیس بیمارستان الشفاءافزود: توانستیم ۸۲ جسد را دفن کنیم و ۶۰ جسد دیگر در بخش اورژانس باقی مانده که قادر به دفن آن‌ها نیستیم.

وی با بیان اینکه هیچ پزشکی در داخل بیمارستان نمی‌تواند از مکانی به مکان دیگر منتقل شود، تصریح کرد، بیش از ۹۰۰ بیمار و ۵ هزار آواره با خطر مرگ قطعی مواجه هستند.

در حالی چهل روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد که اشغالگران جنایتکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

نظامیان صهیونیست ساعاتی پیش به وزارت بهداشت اطلاع داده بودند که قصد یورش به مجتمع بهداشتی درمانی الشفا را دارند.

این دفتر اعلام کرد که مسوولیت جان هزاران نفر از کادر پزشکی، مجروحان و آوارگان مستقر در در این مجتمع بیمارستانی برعهده اشغالگران، آمریکا و جامعه جهانی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی