خط و نشان اسرائیل برای یمنی‌ها / تل‌آویو به یمن حمله می‌کند؟

کدخبر: ۶۱۰۶۲۹
​ اقتصاد نیوز : پس از حمله موشکی یمن به اهدافی در اراضی فلسطین اشغالی، فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل کشور یمن را به حمله تهدید کرد.
 خط و نشان اسرائیل برای یمنی‌ها / تل‌آویو به یمن حمله می‌کند؟

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  مرکز پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تومار بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که «تل‌آویو برنامه‌هایی برای آغاز حملاتی علیه یمن دارد.»

مانور جنگی بسیجی‌های یمن/ یمنی‌ها آماده حمله به اسرائیل شدند؟

تومار بار در ادامه نیز مدعی شد، «نیروی هوایی به عنوان بازویی استراتژیک برای تل‌آویو، آماده بوده و در تمامی مناطق خاورمیانه و در هر میدانی که نیاز باشد و در هر جایی اقدام می‌کند.»

اظهارات این مقام نظامی رژیم صهیونیستی چند روز پس از آن بود که نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله عصر سه‌شنبه از شلیک موشک‌های بالستیک به سمت اهداف مختلفی در اراضی اشغالی از جمله برخی اهداف حساس در منطقه ایلات خبر داد.

یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد، «تنها ۲۴ ساعت پس از عملیات نظامی که نیروهای مسلح ما با پهپادها علیه اهداف متعددی در اراضی فلسطین اشغالی از جمله برخی اهداف حساس در منطقه ام الرشراش (ایلات) انجام دادند، مجموعه دیگری از موشک‌های بالستیک را به سمت این اهداف شلیک کردیم.»

سریع تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن در چارچوب عملیات‌های نظامی خود علیه اسرائیل، تاکید می‌کنند که تمامی اقدامات لازم برای اجرای دستورالعمل‌های مربوط به برخورد مناسب با هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ را آغاز کردند.

سخنگوی ارتش یمن در ادامه نیز تاکید کرد: عملیات‌های نیروهای مسلح یمن علیه اسرائیل تا زمانی که تل‌آویو از هدف قرار دادن غزه دست برندارد، هرگز متوقف نخواهند شد.

پیش از این، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرده بود که ناوشکن آمریکایی «توماس هادنر» در دریای سرخ یک فروند پهپاد شلیک شده از داخل اراضی یمن را رهگیری و ساقط کرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید