پیام مهم حزب الله به اسرائیل/ هرگز غزه را رها نخواهیم کرد

کدخبر: ۶۱۰۶۳۶
​ اقتصادنیوز : یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با تاکید بر تداوم عملیات‌های این حزب در حمایت از مردم غزه تصریح کرد که پهپادهای حزب‌الله به حیفا و آن سوی حیفا رسیدند.
  پیام مهم حزب الله به اسرائیل/ هرگز غزه را رها نخواهیم کرد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: مقاومت با عملیات‌های مستمر در میدان تا زمانی که جنگ ادامه دارد، پیشتاز کمک به غزه است.

جنگ میان حزب الله و اسرائیل قوت گرفت

قاووق تاکید کرد: مقاومت در لبنان یک جنگ فرسایشی واقعی، سخت، بی‌سابقه و مستمر را تحمیل کرد و عملیات‌هایش را از نظر کمی، کیفی و عمقی گسترش داد و پهپادهای مقاومت به حیفا و آن سوی حیفا رسیدند.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در ادامه گفت: ما با پهپادها، موشک‌ها، خمپاره‌ها و درگیری‌ها ثابت کردیم که هرگز حمایت از غزه را رها نخواهیم کرد و با خون شهدایمان در میدان نوشتیم که با وجود تهدیدها و پیام‌های هر روزه آمریکا، غزه تنها نیست.

او افزود: این پیام‌ها و تهدیدهای آمریکایی تا امروز متوقف نشده و ناوهای هواپیمابر برای اعمال فشار بر مقاومت جهت توقف عملیات‌های آن در جنوب، در دریا حضور دارند و پاسخ مقاومت به تهدیدها، پیام‌ها و ناوهای هواپیمابر آمریکایی در میدان ادامه داشته و عملیات‌ها رو به تشدید هستند.

قاووق ادامه داد: آمریکا در متوقف کردن این عملیات‌ها در حمایت از غزه در لبنان، عراق و یمن شکست خورد و آنها اینچنین به امت، آزادگان و انسان‌های شریف وفادار هستند.

علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نیز دولت آمریکا را مسوول کامل اتفاقاتی دانست که برای کودکان و بیماران در بیمارستان‌های غزه در حال وقوع است.

دعموش گفت: دشمن باید بداند که در برابر پایداری و شجاعت مقاومت و ایستادگی و شکیبایی مردم غزه هرگز موفق نخواهد شد به اهداف خود دست یابد، مقاومت در فلسطین ریشه دوانده و هیچ کسی نمی‌تواند آن را ریشه‌کن و یا نابود کند، مردم فلسطین در سرزمین خودش ریشه دارد و هیچ کسی نمی‌تواند آنها را از سرزمینش بیرون کرده و یا جدا کند و به یاری خدا در این درگیری پیروز خواهد شد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: ما در حزب‌الله به حمایت و یاری خود ادامه خواهیم داد و با عملیات‌های مقاومت در طول مرزها به فرسایش دشمن ادامه خواهیم داد و تا زمانی که جنگ علیه غزه و لبنان ادامه یابد، ما هرگز متوقف نخواهیم شد و در پاسخ قاطع و جدی به هر گونه حمله به غیرنظامیان تردید نخواهیم کرد.  

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید