یک عضور هیات رئیسه خبر داد:

زمان بررسی استعفای الیاس نادران اعلام شد/ کناره‌گیری جنجالی در دقیقه 90 تایید می‌شود؟

کدخبر: ۶۱۰۸۱۳
اقتصادنیوز : یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی استعفای الیاس نادران نماینده تهران در جلسه روز سه‌شنبه این هفته (۳۰ آبان) خبر داد.
زمان بررسی استعفای الیاس نادران اعلام شد/ کناره‌گیری جنجالی در دقیقه 90 تایید می‌شود؟

 به گزارش اقتصادنیوز احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس به ایسنا اعلام کرد به دنبال اعلام وصول تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران، این موضوع در جلسه سه شنبه هفته جاری مجلس بررسی خواهد شد.

اتهام جنجالی به قالیباف/ دلیل استعفای الیاس نادران مشخص شد

 استعفای نادران دوشنبه ۲۲ آبان اعلام وصول شد آن هم بعد از اینکه او در دو جلسه نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۱ آبان مجلس با نشستن مقابل جایگاه هیات رئیسه در انتقاد به نحوه اداره مجلس و عدم رسیدگی به درخواست استعفایش تحصن کرده بود.

ماجرای سریالی یک استعفا/ پشت پرده کناره گیری الیاس نادران در دقیقه 90

نادران که سابقه 4 دوره حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد و اولین بار هم نیست که از استعفا سخن گفته،  بیش از همه به اداره مجلس معترض است. همچنین شنیده‌ها از برخی نمایندگان مجلس نیز موید آن است که استعفای او که با تحصن در میانه مجلس نیز همراه بود، در انتقاد از عملکرد هیات رییسه مجلس بوده است.

این نماینده تهران پیشتر در 11 دی ماه 1401 نیز یک بار نامه استعفایی به مجلس تقدیم کرده بود. همان روز هم در تذکری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، گفته بود: «استعفایم را تقدیم هیئت رئیسه کرده‌ام که تقاضا دارم آن را قرائت کنید.»

به این ترتیب این نخستین بار نیست که نادران در اعتراض به ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس اعتراض می‌کند و در این نقد آنقدر جدی است که خواهان کنار رفتن از جایگاه نمایندگی مجلس حتی در ماه‌های پایانی فعالیت مجلس یازدهم است. 

 
 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید