زیان انباشته نزدیک به شش برابر سرمایه شرکت شد!

کارنامه زکانی وتیمش در برج میلاد!+ نمودار

کدخبر: ۶۱۰۹۴۲
اقتصادنیوز: صورت‌های مالی شرکت برج میلاد تهران امروز در سامانه کدال منتشر شد. این صورت‌های مالی تنها نشان دهنده فعالیت برج اصلی پایتخت با قابلیت‌های خاص و ویژه سود‌آوری در یکی از کمترین سطوح سودسازی بود. برج میلاد تهران با وجود امکانات توریستی و گردشگری در کنار سالن‌های همایش و رستوران‌ها و مراکز خرید حتی در سال 1400 با زیان خالص 56 میلیارد تومانی مواجه بوده است.
کارنامه زکانی وتیمش در برج میلاد!+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز صورت‌های سود و زیانی برج میلاد تهران نشان می‌دهد که این مجموعه حداقل در شش سال اخیر رنگ سود انباشته را به خود ندیده و به صورت متداوم درگیر زیان انباشته بوده است. سود خالص برج میلاد تا قبل از سال 1400 معمولا کمتر از 2 میلیارد تومان بوده و حتی درآمدزایی این مجموعه در سال 97 تنها 12 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

اما از سال 1400 و با تغییر مدیریت شهری تهران؛ عملکرد مالی برج میلاد نه تنها بهبود نیافت؛ بلکه با وجود رشد درآمدزایی این مجموعه با تغییر رویه مالی میان برج میلاد و شهرداری تهران، بهای تمام شده درآمدها رشد بیشتری داشت و موجب زیان ناخالص 39 میلیارد تومانی و زیان خالص 56 میلیارد تومانی شد. با این تفاصیل زیان انباشته برج میلاد در سال 1400 تا 60 میلیارد تومان پیش رفت.

اکوایران در این باره نوشت: سال گذشته نیز برج میلاد تهران توانست با 192 میلیارد تومان درآمد عملیاتی سود ناخالص 51 میلیارد تومانی و سود خالص 31 میلیارد تومانی خلق کند تا زیان انباشته این برج به 28 میلیارد و 600 میلیون تومان کاهش پیدا کند.

photo_۲۰۲۳-۱۱-۱۹_۱۴-۰۶-۳۶

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید