نامه وزیر رئیسی به رهبر انقلاب

کدخبر: ۶۱۱۷۰۹
اقتصادنیوز: وزیر ورزش و جوانان به رهبر انقلاب آمده است: بی‌تردید مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش کشور، رهنمودهای ارزشمند را سرلوحه برنامه‌های آتی خود قرار خواهند داد.
نامه وزیر رئیسی به رهبر انقلاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کیومرث هاشمی با قدردانی از توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری خطاب به جامعه ورزش، از اختصاص فرصتی برای دیدار ورزشکاران و قهرمانان با معظم‌له قدردانی کرد.

 

در نامه وزیر ورزش و جوانان آمده است:

«محضر مبارک امام‌المسلمین، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

یکم آذر ۱۴۰۲ روزی خجسته، شیرین، دلگرم‌کننده و انرژی‌بخش برای جامعه ورزش کشور بود که توفیق بهره‌مندی از نفس حق و گرم ولی امر مسلمین نصیب‌مان شد.

بدین‌وسلیه مراتب قدردانی خود و جامعه ورزش کشور را از فرصت فراهم‌شده برای بهره‌مندی از بیانات ارزشمند حضرتعالی ابراز می‌دارم. توصیه‌های حکیمانه معظم‌له، دل جامعه ورزش را شاد نمود و قطعا به ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در ورزشکاران برای افتخارآفرینی و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی در میادین بین‌الملل ورزش منجر خواهد شد. 

بی‌تردید مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش کشور، این رهنمودهای ارزشمند را سرلوحه برنامه‌های آتی خود قرار خواهند داد و از هیچ تلاشی برای پیگیری مطالبات معظم‌له بویژه در موضوعات مرتبط به حل مشکلات قهرمانان و ارتقای پاسخگویی به ایشان مضائقه نخواهند کرد. 

خداوند منان را سپاسگزارم که این توفیق شامل حال جامعه ورزش کشور شد و امیدوارم همچنان دعای خیر رهبری گرانقدر، بدرقه راه قهرمانان و دست‌اندرکاران ورزش کشور باشد.

قدردانی از افتخارآفرینی فرزندان ورزشکار ایران اسلامی در میادین بین‌المللی، انگیزه‌بخش، امیدآفرین، چراغ راهنما و دلگرمی، برای ادامه این راه افتخارآمیز بوده و به امید خدا و یاری حضرت حجت (عج) با قدرت تحت لوای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید