چرا رئیس بیمارستان الشفا دستگیر شد؟/ماجرا چیست ؟

کدخبر: ۶۱۱۸۳۹
اقتصادنیوز :در ادامه فعالیت‌های جنایتکارانه اسرائیل در غزه و هجوم نیروهای آن به بیمارستان اصلی این منطقه، رئیس بیمارستان الشفا به دلیل انتقاد از اسرائیل دستگیر شد.
چرا رئیس بیمارستان الشفا دستگیر شد؟/ماجرا چیست ؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از شبکه خبری اسکای نیوز، محمد ابوسلمیه مدیر بیمارستان الشفا که از اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در مورد بیمارستان الشفا در غزه انتقاد کرده بود، روز پنجشنبه دستگیر شد.

در پی این دستگیری پزشکان بیمارستان الشفا از جامعه بین المللی درخواست کمک کردند.

فوری/ فاجعه در غزه بعد از توافق آتش بس/ رئیس بیمارستان شفا اسیر شد

یکی از مدیران بیمارستان در مصاحبه با اسکای نیوز این اقدام رژیم صهونیستی را غیرقابل قبول دانست و آن را جنایت توصیف کرد.

شکوائیه یک روشنفکر درباره وارونگی اخلاقی برخی ایرانیان در جنگ اخیر غزه!

ابوسلمیه همواره در رسانه‌ها از عملیات ارتش اسرائیل در اطراف و داخل بیمارستان اصلی غزه انتقاد می‌کرد.

ارتش اسرائیل در توجیه این اقدام خود مدعی است یک مرکز فرماندهی و کنترل حماس زیر بیمارستان قرار دارد و در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «در بیمارستان تحت مدیریت این پزشک دستگیر شده، فعالیت‌های گسترده ای توسط حماس انجام می شود».

یکی از مدیران بیمارستان غزه، ضمن بی اساس خواندن ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تنها کاری که دکتر ابوسلمیه می خواست انجام دهد، نجات جان انسان ها است. اما او الان در زندان است این غیر قابل باور و غیر قابل قبول است. من معتقدم جامعه جهانی باید مقابل این جنایتکار بایستد و با صدای بلند فریاد بزند که این اتفاق برای بیمارستان و مدیران آن‌ها رخ ندهد.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز حملات تلافی جویانه رژیم صهیونیستی به این منطقه، تاکنون ۱۴ هزار و ۸۵۴ نفر از جمله ۶ هزار و ۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن شهید شده اند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح امروز جمعه (به وقت محلی) آجرایی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید